Jordbæra Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Etter det har kommet en tråd om hva som kjennetegner en moden mann, og hva som ikke gjør det, så syns jeg det hadde vært spennende å høre hva som kjennetegner en moden og pålitelig kvinne. Og hva som ikke gjør det. Er det likt som med menn?
Gjest Prøvis Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 (endret) En moden, pålitelig kvinne - det er meg det Blir det ikke mye av det samme som hos mennene da? Endret 18. september 2010 av Prøvis
Steinar40 Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 (endret) Når hun fortsatt oppfører seg som en 14iz, da er hun ikke mye moden. Og ei kvinne som fortsatt har single mannlige "kompiser", er heller ikke mye moden. Endret 18. september 2010 av Steinar40
LetThemEatCake Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 En mogen och pålitlig kvinna är en kvinna som känner sig själv. En kvinna som vet vad hon behöver och dessutom ser andras behov. Jag skulle tro att det är människa som människa, alltså att det är samma kännetecken hos en man som hos en kvinna med dessa egenskaperna.
Gjest Tidssone Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 En moden, pålitelig kvinne er sikker på sin egenverdi og lar ingen andre diktere om hun skal få ha mannlige venner, mannlig gynekolog, hvilke klær hun skal få ha på seg og sånt noe. Hun er trygg på seg selv, stødig i avgjørelser osv.
Steinar40 Skrevet 18. september 2010 #6 Skrevet 18. september 2010 (endret) En moden, pålitelig kvinne er sikker på sin egenverdi og lar ingen andre diktere om hun skal få ha mannlige venner, mannlig gynekolog, hvilke klær hun skal få ha på seg og sånt noe. Hun er trygg på seg selv, stødig i avgjørelser osv. Ah, så du mener med andre ord å si at en moden, pålitelig kvinne er totalt ego og bryr seg ingenting om sin partners behov eller synspunkter? Endret 18. september 2010 av Steinar40
Gjest Tidssone Skrevet 18. september 2010 #7 Skrevet 18. september 2010 Ah, så du mener med andre ord å si at en moden, pålitelig kvinne er totalt ego og bryr seg ingenting om sin partners behov eller synspunkter? Ja. Det mener jeg.
Steinar40 Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 Ja. Det mener jeg. Bare fortsett å være singel du
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #9 Skrevet 18. september 2010 En moden, pålitelig kvinne har selvrespekt og lar ingen utnytte henne. Flink til å holde orden i hjemmet og familien. Underordner seg etter sin mann og gir han respekt.
Gjest Tidssone Skrevet 18. september 2010 #10 Skrevet 18. september 2010 Bare fortsett å være singel du Jeg er ikke singel.
Steinar40 Skrevet 18. september 2010 #11 Skrevet 18. september 2010 En moden, pålitelig kvinne har selvrespekt og lar ingen utnytte henne. Flink til å holde orden i hjemmet og familien. Underordner seg etter sin mann og gir han respekt. Enig i alt dette utenom det å underordne seg etter sin mann. Hun samarbeider til felles beste, heter det.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #12 Skrevet 18. september 2010 Ah, så du mener med andre ord å si at en moden, pålitelig kvinne er totalt ego og bryr seg ingenting om sin partners behov eller synspunkter? Hva er det egentlig du har opplevd som gjør at du ser alle mannfolk som ei potensiell dame kjenner som trusler?? Blir helt paff av å lese det du skriver... Mener du at dama di ikke skal få lov til å ha mannlige bekjentskaper?? Om du tror det er sånn at alle mannfolk prøver å komme i buksa på alle kvinnfolk så sier det jo faktisk mer om hvordan du tenker og at din dame burde være usikker på deg!
aline Skrevet 18. september 2010 #13 Skrevet 18. september 2010 En moden, pålitelig kvinne er sikker på sin egenverdi og lar ingen andre diktere om hun skal få ha mannlige venner, mannlig gynekolog, hvilke klær hun skal få ha på seg og sånt noe. Hun er trygg på seg selv, stødig i avgjørelser osv. Enig i dette, hun vet sin verdi og vet hva hun må gjøre i livet for å være seg selv best mulig. Dette gir en trygghet og stødighet som gjør at hun tar sikre og kloke avgjørelser, både for seg selv og for de hun er glad i. Ah, så du mener med andre ord å si at en moden, pålitelig kvinne er totalt ego og bryr seg ingenting om sin partners behov eller synspunkter? Det å vite hvem man er og se sin egen verdi betyr overhode ikke at man ikke evner å bry seg om andre kjære Steinar. Dersom du ikke klarer å bry deg om andre, bare fordi du også bryr deg om deg selv, så sliter du litt!! Det er ikke noen motsetning i å jobbe sammen med sin partner, og det å vite sin verdi og vite hva som er viktig for å leve ett godt og riktig liv.
Steinar40 Skrevet 18. september 2010 #14 Skrevet 18. september 2010 Hva er det egentlig du har opplevd som gjør at du ser alle mannfolk som ei potensiell dame kjenner som trusler?? Blir helt paff av å lese det du skriver... Mener du at dama di ikke skal få lov til å ha mannlige bekjentskaper?? Om du tror det er sånn at alle mannfolk prøver å komme i buksa på alle kvinnfolk så sier det jo faktisk mer om hvordan du tenker og at din dame burde være usikker på deg! Jeg har sett problemene som kan oppstå på nært hold, og noe mer ønsker jeg ikke å kommentere akkurat dette. Men det betyr i praksis at jeg ikke er så dum at jeg tillater at dama mi reker fritt rundt sammen med noen såkalte mannlige kompiser.
Gjest Applecore Skrevet 18. september 2010 #15 Skrevet 18. september 2010 En moden, pålitelig kvinne er som oftest smart nok til å finne seg en mann som er moden nok til å ikke føle seg truet av hennes mannlige venner
Gjest hogwash Skrevet 18. september 2010 #16 Skrevet 18. september 2010 (endret) -Selvtillit -Selvrespekt -Stabilt humør -Reflektert Endret 18. september 2010 av hogwash
aline Skrevet 18. september 2010 #17 Skrevet 18. september 2010 En moden, pålitelig kvinne er som oftest smart nok til å finne seg en mann som er moden nok til å ikke føle seg truet av hennes mannlige venner
Gjest Cipheria Skrevet 18. september 2010 #18 Skrevet 18. september 2010 En moden, pålitelig kvinne er sikker på sin egenverdi og lar ingen andre diktere om hun skal få ha mannlige venner, mannlig gynekolog, hvilke klær hun skal få ha på seg og sånt noe. Hun er trygg på seg selv, stødig i avgjørelser osv. Enig Pluss: Ta ansvar for egne handlinger. Prøve å sette seg inn i andres situasjon. Ah, så du mener med andre ord å si at en moden, pålitelig kvinne er totalt ego og bryr seg ingenting om sin partners behov eller synspunkter? Ja, det var slik jeg tolket det og. Det høres bra ut, gjør det ikke det?
Steinar40 Skrevet 18. september 2010 #19 Skrevet 18. september 2010 Ja, det var slik jeg tolket det og. Det høres bra ut, gjør det ikke det? Fantastisk. Ei skikkelig drømmedame. Umoden og upålitelig deluxe.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #20 Skrevet 18. september 2010 -Selvtillit -Selvrespekt -Stabilt humør -Reflektert "stabilt humør" Hva mener du her? Er det ikke lov å ha humørsvigninger? Eller skal hun ikke gi uttrykk for sine følelser dersom hun f.eks er lei seg og har tunge stunder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå