Gå til innhold

Menn liker ikke normale damer, de liker tynne damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser noen ganger at menn sier de liker normale damer, men alle tynne jenter som jeg kjenner har kjæreste. Jeg er selv normalvektig, og har ingen kjæreste.

Kan det ha noe med at jenter som er tynne utstråler mer selvtillit?

For jeg er normalvektig, og har dårlig selvtillit fordi jeg ikke er syltynn.

Har noen normalvektige og litt smålubne venner, og de har heller ikke kjæreste.

Jeg er 177 høy og veier 65 kg. Syns dere jeg høres normal ut?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel,om det var kriteriet så skulle jeg funnet kjæreste for lenge siden! Jeg er 50 kg / 167 høy og har vært singel i 8 år. Go figure, etter ditt resonement!

Skrevet

Vel,om det var kriteriet så skulle jeg funnet kjæreste for lenge siden! Jeg er 50 kg / 167 høy og har vært singel i 8 år. Go figure, etter ditt resonement!

Jeg ha vært singel hele livet ;)

Skrevet

Jeg vil si at du må være meget slank. Forøvrig tror jeg ikke vekten er det avgjørende for å få en kjæreste. Hvor mange år er du?

Skrevet

Jeg vil si at du må være meget slank. Forøvrig tror jeg ikke vekten er det avgjørende for å få en kjæreste. Hvor mange år er du?

Jeg er 29.

Neida, jeg vet at det er det indre som teller.

Jeg orker ikke å streve med å være slank lenger, og tenker at det må være bra nok å være normalvektig?

Skrevet

Leser noen ganger at menn sier de liker normale damer, men alle tynne jenter som jeg kjenner har kjæreste. Jeg er selv normalvektig, og har ingen kjæreste.

Jeg kjenner flere normale/overvektige som har kjærester enn tynne. Det er nok ikke vekta som bestemmer om du får kjæreste eller ikke. Mannfolk har forskjellig smak og personlighet har mye å si for om en mann faller for deg.

Skrevet

Jeg er 29.

Neida, jeg vet at det er det indre som teller.

Jeg orker ikke å streve med å være slank lenger, og tenker at det må være bra nok å være normalvektig?

Det er bra nok å være normalvektig. Du er bra nok. Øk selvtilliten din, møt menn, flørt og vær sosial så skal du se du får deg kjæreste, du også.

Skrevet

Tuller du? Du må være veldig slank, hvis ikke du da har veldig lett benbygning og mye fettprosent eller noe..? Regn ut BMI (se under), du har BMI på 20,75 og det er i nedre skala av det normale.

Selv er jeg bare 166 høy og veier 60 kilo, og får ofte høre at jeg er slank og fin. Ikke tynn, men slank. Er fornøyd selv også. Jeg har BMI på 21,77. Og er dermed ganske mye mer "lubben" enn deg.

Selv om mange menn sikkert synes det er fint med tynne jenter, tror jeg det er andre ting som teller mer. Tror de ser mer på om hun har et pent ansikt. Men det aller viktigste, er og blir personlighet. De gidder jo ikke å dele livet med en jente som ikke er morsom / snill / interessant å være sammen med.

http://www.slankenett.no/interaktivt/bmi.php

Skrevet

Har aldri i mitt liv vært slank, men til tider "normalvektig" og til tider har jeg absolutt hatt både noen og en del kilo for mye.

Men har aldri hatt problem med å få kjæreste om jeg har vært åpen for det. Flørter hele tiden gjør jeg også.

I tillegg til det så har jeg fått mange år på baken nå og noen unger. Men mannfolka mangler ikke :)

• Liker 1
Skrevet

Är beviset att dina slanka väninnor har pojkvänner? Det var då inte mycket till bevis.. :gjeiper: Jag tror snarare att du har svårt att hitta en pojkvän för att du har dålig självtillit. Gör något åt självförtroendet och sluta anta att du inte kommer att få en pojkvän på grund av vikten! En kille om blir tillsammans med en tjej bara för att hon är slank är dessutom inget att ha.

Skrevet

For meg høres det ut som at du er ute etter en slags bekreftelse. På samme måte som de som går rundt å sier heletiden "åå, jeg er så stygg" fordi de vil at noen skal motbevise de. Mange gutter og menn liker normalvektige kvinner. Selvsagt gjør de det, hvis ikke ville jo alle normalvektige vært single, og det er de da alldeles ikke. Jeg har helt normal og har verdens flotteste kjæreste. Han har hatt mange tynnere kjærester før meg, men det er da meg han endte opp sammen med i tre år. Han sier også at ingen er så pen som meg, og det tror jeg også han mener :)

Skrevet

Har aldri i mitt liv vært slank, men til tider "normalvektig" og til tider har jeg absolutt hatt både noen og en del kilo for mye.

Men har aldri hatt problem med å få kjæreste om jeg har vært åpen for det. Flørter hele tiden gjør jeg også.

I tillegg til det så har jeg fått mange år på baken nå og noen unger. Men mannfolka mangler ikke :)

Jeg antar da at du ikke er like kresen, kravstor eller forsiktig som en del andre her inne sikkert er? ;)

Skrevet

Trådstartet bør oppsøke en psykolog for sitt forstyrrede bilde på egen kropp.

Jeg er en cm høyere og et kilo lettere. Bruker S og XS i kles-størrelse og vil absolutt kalle meg selv tynn.

Og jeg har vært alene i en del år nå, akkurat blitt kjæreste.

• Liker 2
Skrevet

Tror det finnes mange unge gutter som er opptatt av tynne jenter. Kanskje du er i den alderen ts? Ellers så virker det på meg som de fleste får seg type samme om de er overvektige, tynne eller normalvektige.. Menn har forskjellig smak så det finnes ikke entydig svar på temaet..

Skrevet

Jeg ha vært singel hele livet ;)

Da overlater jeg det til deg å forklare dette: Jeg har ei venninne på 26 år,60kg og 178 høy,vært singel hele livet..

Jeg har ei annen venninne som er ganske kraftig,kort og som har vært i ett fast forhold de siste 5 årene..

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns hele denne tråden min var dum, skulle ikke lagd den. Jeg var bare lei meg, også kom det ut på denne måten.

Takk for alle svar iallfall :)

Skrevet

Jeg syns hele denne tråden min var dum, skulle ikke lagd den. Jeg var bare lei meg, også kom det ut på denne måten.

Ingen seriøse temaer eller spørsmål er dumme.

Skrevet

Enig med Steinar, det er ikke et dumt spørsmål. men er også enig med de som sier at med din høyde / vekt er du sannsynligvis veldig slank.

Men tilbake til det første spørsmålet ditt: jeg kan forstå hva du mener. Tror nok at veldig mange menn liker tynne jenter (som Jessica Alba, etc.) fremfor de med mer normal kroppsfasong (som en gjennomsnittlig norsk kvinne). Tror nok faktisk at du har rett i det.

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Jeg kjenner tynne, normale og tjukke mennesker; noen av dem er single, andre har kjæreste. Jeg kjenner tjukke gutter som er sammen med tynne jenter og tjukke jenter som er sammen med tynne gutter. Jeg kjenner også par der begge er ca. like store. Hvem skulle trodd det? Det er nesten så jeg begynner å tro at det faktisk skal mer til enn utseendemessige kvaliteter for å få et forhold til å fungere. Men hva vet vel jeg...

Jeg får faktisk mer og mer inntrykk av at folk ikke er så overfladiske som media prøver forteller oss, eller som de prøver å fremstå selv :)

Endret av Airi Chikako
  • Liker 1
Skrevet

Dette er nesten for kørka til at det er verd å svare på... SE DEG RUNDT! Det går menn sammen med ALLE tenkelige forskjellige utgaver av kvinner! Du trenger ikke ta mitt ord for det. Du kan bare bruke øya dine.

Menn er ikke mer like enn kvinner. Menn har ulik smak og går for ulike damer. Noen liker tynnere, noen liker mager, noen liker smellfeit, noen liker lang og noen liker kort og rødhåret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...