Gå til innhold

For mye pjatt om jul allerede.

Sannasol

FOR MYE PREIK OM JUL  

1. 1. FOR MYE PREIK OM JUL

• JA
      37
    • NEI
      12

Anbefalte innlegg

Jeg satser på å gjøre ferdig en del av julestresset tidlig' date=' for bare å kose meg med pepperkaker, gløgg mm i desember :blunke:[/quote']

Dette er mitt mål hvert år. Har jeg noen gang klart det??? Neeei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er det alt for tidlig å tenke på jula ennå, men hvis folk har lyst til å lage juletråder i oktober, er dette det minste problemet for meg. Er kanskje ikke så rart at folk begynner å tenke på jula heller i og med at handelsstanden også allerede har begynt å tenke på den.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min menig er desember julemåneden, og synes at det er alt for tidlig at handelsstanden rigger opp til jul tidlig i november. Da vi var på ferie i Filippinene for 3 år siden spilte de klissen julemusikk på flyplassen 3. oktober :o Og i Australia begynte nissene å sitte på kjøpesentrene i slutten av oktober. Fikk ikke mye julestemning der man gikk rundt i shorts i solsteiken :ler:

Inne på sidene her plager det meg ikke at juletemaer kommer opp nå, for det er ikke en "juleindigriens" for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Vel, det er kanskje litt tidelig med juleprat, men snart åpner Gry juleforumet, så kan vi holdes oss der, så kan dere andre bare overse hele den delen i noen måneder :)

Jeg gleder meg kjempemasse til jul i år (bortsett fra de dagene jeg tenker at det blir en fryktelig trist jul dersom mormor dør, men det tenker jeg bare de dagene hun havner på sykehuset (hvilket hun kommer til å gjøre et par ganger til før jul om hun skal holde oppe frekvensen...) Skal feire jul sammen med min samboer, hjemme hos mine foreldrdre, altså alle jeg vil være sammen med samlet på et sted. (I fjor var vi hos hans familie, så i år er det min tur) Og jeg gleder meg til å begynne å kjøpe julegaver og ordne alt mulig, kose meg skal jeg. Og jule-tråder som kan gi inspirasjon har jeg ikke noe mot, selv om det jo kom litt mange av dem akkurat i dag da.

De som ikke vil lese om jula enda kan glede seg til juleforumet åpner og vi andre havner der inne, og vi som liker juletråder gleder oss også, så vidt jeg vet gjøres også trådene fra jula i fjor tilgjengelige igjen da, så vi har masse juletråder å glede oss til :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...