Gå til innhold

For mye pjatt om jul allerede.

Sannasol

FOR MYE PREIK OM JUL  

1. 1. FOR MYE PREIK OM JUL

• JA
      37
    • NEI
      12

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er altfor tidlig å begynne med dette julepjattet allerede nå!

Vent iallefall til butikkene begynner.... er nok snart det også.

Og jada, jeg hopper glatt over temaene, men må jo lese titlene og irritere meg over det.

Upps... dette ble litt strengt ser jeg, men jeg liker ikke julen skjønner dere. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ELSKER julen, men nettopp av den grunn at dette er en KORT tid av året som er spesiell. Luktene, sansene, gleden, samvær med familien, den gode maten... Jeg synes det blir feil å trekke ut julen, og begynne tidligere og tidligere hvert år. Julen har INGENTING med oktober å gjøre!

Hvis man begynner å mase om den nå, er man allerede lei når den kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes julen er for kort jeg.. Begynner å glede meg skikkelig allerede :D

Svaret på spørsmålet blir da altså at julepjattet ikke er for tidlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere at de selger julemarsipan alt??? :klø: Snart blir det vel nisser i butikkvinduene også.

Synes det ikke skal være juletema i butikker osv. før i midten av november!!! Om andre vil snakke om juleting før, må det jo egentlig være opp til dem, men jeg synes det er altfor tidlig. Vi blir jo lei av jula føre den er her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller vel ingen rolle om vi hygger oss litt vi som ønsker det vel?

La være å lese disse trådene da!!!

Jeg hopper over disse trådene, jeg sa at titlene irriterte meg.

Men kommer det ikke et eget juleforum snart da slik at pjattet kan samles der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man ser jo titlene! Litt irriterende.....Juleditt!! Juledatt!!! Jul meg her! Jul meg der!!! D er jo HØST nå, sommern er knapt over jo..... D blir helt feil å viske ut sesongene på den måten.....La osss nå få nyte høsten og oktover ihvertfall før dett maset setter inn.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alt til sin tid, men når julemarsipanen presenteres før høstferien blir førjulstiden litt veeeel lang, kanskje. Stakkars de små som sliter med å vente på nissen i adventstiden - nå må de vente i tre måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Er det ikke bare å hoppe over de trådene ?

Jeg synes også julen er for tidlig ute, emn jeg syens folk skal få legge ut de trådene de vil.

Svarer også på juletråder nå jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:blunke: Hvorfor kan ikke de som har lyst til å snakke om jul, få lov til dette :blunke: Det slår meg at det er mange her inne som er litt for kontrollerende. Sier meg enig med hilde, pjusk og merete - hopp nå for svingende over disse trådene :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer på juletrådene, men butikkene kan vente til 1. desember.

Jeg satser på å gjøre ferdig en del av julestresset tidlig, for bare å kose meg med pepperkaker, gløgg mm i desember :blunke: . Da synes jeg det er greit med juletråder på KG, så kan man jo få noen tips med på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...