Gå til innhold

kattepisslukt i sofa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen tips for hvordan man kan få vekk kattepisslukt fra en stoffsofa? Jeg har gnukka og gnidd med alle slags vaskemiddel, men lukta sitter like mye i! utrolig irriterende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en spray, kjøpt på dyrebutikken, som lukter sterkt sitron. Den fjerner lukten :)

Skrevet

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Supramundane, mod

Skrevet

Jeg har en gang reddet en sofa på følgende måte:

Masserte inn en veldig stor mengde bakepulver (brukte en svamp.) Hvis du jobber inn litt etter litt, kan du få inn veldig mye bakepulver.

Bakepulver suger til seg lukt.

La virke så lenge du kan - for eksempel over natten eller et døgn dere er bortreist, og støvsug opp alt bakepulveret igjen. Kan være lurt å riste/banke ut det meste først. Jeg ble kvitt all lukt av kattepiss :jepp:

Skrevet

Jeg har en gang reddet en sofa på følgende måte:

Masserte inn en veldig stor mengde bakepulver (brukte en svamp.) Hvis du jobber inn litt etter litt, kan du få inn veldig mye bakepulver.

Bakepulver suger til seg lukt.

La virke så lenge du kan - for eksempel over natten eller et døgn dere er bortreist, og støvsug opp alt bakepulveret igjen. Kan være lurt å riste/banke ut det meste først. Jeg ble kvitt all lukt av kattepiss :jepp:

Åh så bra! Men blanda du det med vann eller brukte du bare tørt bakepulver??

Skrevet

Jeg gjorde det samme som Parvati, men jeg brukte potetmel. Slengte på en hel pakke, tørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...