Gjest Emo Fisk Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Enkelt spørsmål: Vi skal ha fårikål til middag i dag. Vesla spiser som oftest det samme som oss, men da salter jeg jo ikke. Fårikål trenger litt salt.. Kan ho spise sammen med oss, eller er det tryggest at ho får middagsglass i dag?
Caramba Skrevet 19. september 2010 #2 Skrevet 19. september 2010 Jeg hadde gitt henne. Mine fikk det samme som oss fra ca 10 mnd. Du kan jo salte mindre og så kan dere voksne salte selv på tallerkenen. Sånn gjør vi det nå, vi lager middag med minst mulig salt og så har vi saltkvern på bordet.
Gjest imli Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Men ver forsiktig med kål... Min 1-åring fekk skikkeleg vondt i magen og grein heile natta etter å ha eti får-i-kål...
Caramba Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Ja, jeg tenkte også på det etterpå. Kanskje greit å mose kjøtt, kraft og poteter. Tenkte å teste fårikål på mine neste uke.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #5 Skrevet 19. september 2010 Kjenner et par mødre som aldri gir ungen vanlig middagsmat, kun mat fra glass- det er nitrist og overhysterisk, det! Ja gi ungen nå fårikål, men dropp salt og pepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå