Rosenrød Skrevet 18. september 2010 #1 Skrevet 18. september 2010 Jeg tenker å prøve ut hudpleiemerket Trilogy, kjekt med noe nytt, selv om jeg er fornøyd med Decleor. Har noen her inne gode/dårlige erfaringer med Trilogy?
Zinnia Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Jeg har hørt mye bra om Trilogy, men ikke prøvd selv enda. Jeg hadde tenkt å bestille noe fra de tidligere i år, men da jeg oppdaget at flere av produktene deres inneholdt parfyme til tross for at de skal være et rent og naturlig merke, la jeg det fra meg og satset på Origins i stedet.
Rosenrød Skrevet 18. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2010 Jeg leste i hvert fall menge gode reviews på makeupalley.com, så merket frister absolutt! Jar bestilt rosehip-oljen til å ha under nattkrem om kvelden, så får vi se hvordan jeg liker den.
Honesty Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Jeg har rosehip-oljen, rensen, Vital Moisturizing Cream, Everything Balm, samt bodylotion derfra. Rensen er knallgod, fuktighetskremen likeså; de føles ikke som naturprodukter, og har nydelig konsistens. Oljen er også grei, men jeg har nok for tørr hud for den, for den trekker rett inn og forsvinner. Men jeg føler at den roer irritert hud på en fin måte. Everything Balm er OK, litt som Baume Essentiel fra Decleor, men uten sterk lukt. Det eneste produktet jeg kan styre meg for, er bodylotionen. Den trekker dårlig inn, og gir ikke nok fukt til huden. Jeg har blandet ren mandelolje oppi, og ikke engang da synes jeg den gir nok til huden. Ellers har jeg akkurat bestilt Age Proof-nattkrem, samt leppepomaden, og vurderer Q10-serumet. Fasit: Kjempebra produkter til en ganske snill pris, tatt i betraktning at dette er hi-tech naturkosmetikk som inneholder stoffer med dokumentert effekt.
Rosenrød Skrevet 18. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2010 Tusen takk, Honesty!! Da tror jeg at jeg tester ut litt produkter!
Rosenrød Skrevet 23. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2010 Er fornøyd med både rensen, toneren, rosehipoljen og antiageserumet jeg bestilte! Tror jammen Trilogy har fått seg en ny fan i meg:-)
Honesty Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 Jeg er også superfornøyd, og har (nesten) slått meg til ro med Trilogy. Jeg veksler mellom de "vanlige" produktene (rosehip-olje og Vital Moisturizing Cream) og Age Proof (nattkrem og oljeserum), og huden min er forbløffende bra til å være på denne årstiden.
Rosenrød Skrevet 24. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2010 Men du likte ikke body lotionen, sa du? Trenger en ny lotion, og tenkte kanskje å prøve den med kroppsoljen under? Forresten, kjenner du noe til maskene eller hårproduktene?
Honesty Skrevet 24. november 2010 #9 Skrevet 24. november 2010 Nei, bodylotionen trekker dårlig inn og gir veldig lite fukt selv med mandelolje under. Jeg har akkurat kjøpt Mama Mio kroppskrem, og kan anbefale den på det varmeste. Litt tykk, men ikke klissete, og selv eksemleggene mine holder seg myke hele dagen. Ellers har jeg også kjøpt testsett fra John Masters Organics, og Vanilla&Blood Orange bodylotion derfra er heller ikke så dum, og lukter nydelig, om enn litt sterkere enn Mama Mio. Hårproduktene har jeg ikke prøvd, men akkurat nå tester jeg ut John Masters også der pga. testsettet (kjøpt hos Feelunique).
Rosenrød Skrevet 24. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 24. november 2010 Ok, kanskje jeg skal la meg friste og teste ut mama mio i stedet. Men oljen har jeg lyst på uansett, ser for meg at den kan brukes som badeolje også! Jeg så at hårproduktene hadde fått middels karakterer på MUA, så derfor hadde det vært kjekt å høre om noen her på forumet liker/misliker dem. Hårproduktene til JMO passet dessverre ikke mitt hår, noe jeg synes var dumt. Liker tanken på økologiske produkter uten sls.
Honesty Skrevet 25. november 2010 #11 Skrevet 25. november 2010 (endret) Jeg tar det jeg leser på MUA med en klype salt, og det lønner seg å lese litt "mellom linjene". Men jeg ser at Gentle Moisturizing Conditioner inneholder cyclomethicone, som er en silikon. Nå leser jeg at den er veldig lettflyktig, dvs. den fordamper veldig lett og forsvinner mer eller mindre fra håret når det tørker. Jeg tipper den er tilsatt for å gjøre håret lettere å gre etter vask, noe som er fint i min bok. Det gjelder altså å kjenne sine ingredienser, og ikke bare kaste barnet ut med badevannet, som mange gjør. Jeg kommer sikkert etterhvert til å prøve Gentle Moisturizing-serien siden jeg er fornøyd med alt annet (unntatt bodylotionen) som jeg har prøvd fra Trilogy. Men dersom du er veldig opptatt av å unngå alt av silikoner og sulfater, er det best å holde seg unna. Håret mitt ser (dessverre) ut til å like et visst nivå av silikoner for å føles sunt og ikke bli altfor sammenfiltret. Endret 25. november 2010 av Honesty
Rosenrød Skrevet 25. november 2010 Forfatter #12 Skrevet 25. november 2010 Hmmm, mulig at mitt hår også trenger litt av det da:-) Tenkte jeg skulle handle inn litt Trilogyprodukter i London i romjulen, der har de sikkert litt større utvalg enn hva feelunique har.
Honesty Skrevet 25. november 2010 #13 Skrevet 25. november 2010 (endret) Jeg tror egentlig at Feelunique har alle produktene fra Trilogy, muligens med unntak av sensitiv-serien, som er ny. Jeg har snoket, kan jeg vel si. Sensitiv-serien er uansett ikke noe for meg siden den mangler en rik nok fuktighetskrem. Rapporter gjerne dersom du bestiller hårprodukter fra Trilogy. Jeg skal teste JMO litt mer først, og kanskje være flink og bruke opp Sebastian-produktene mine før jeg bytter (dersom ikke hodebunnen klikker helt). For å fortsette monologen litt: Jeg er også litt fristet til å teste 50/50 Balanced shampoo og balsam fra Giovanni, som du får hos iherb og lovelula. Endret 25. november 2010 av Honesty
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #14 Skrevet 22. august 2011 Er det noen som har erfaring med denne? http://www.feelunique.com/p/Trilogy-Vital-Moisturising-Cream-SPF15-50ml Er det samme konsistens på denne med SPF som den vanlige Vital Moisturising Cream?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #15 Skrevet 9. februar 2012 Heiser denne opp igjen. Er det flere som har erfaringer med Trilogy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå