Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sminkepungen har jeg bare det aller mest nødvendige: concealer, mineralfoundation (fra id), rouge og mascara. Trenger litt mer! Skal jeg gå til anskaffelse av vanlig puddder eller solpudder? Hva er neste på lista liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer alt an på. Jeg har øyebryn som ikke ser helt "fullstendige" ut uten at jeg fyller dem ut - enten med penn eller skygge. Det er et absolutt must for meg.

Ellers er noe neste på lista noe å ha på leppene. Leppestift eller lipgloss. Personlig synes jeg det blir litt klissete på hverdags, og nøyer meg med leppepomade.

Skrevet

Men kommer ikke pudder på lista før lipgloss o.l.?

Skrevet

Det er jo individuelt da....

Jeg trenger ikke, og har heller ikke pudder i min stappfulle sminkepung.

Skrevet

Hva mener du med sminkepungen? mener du den sminka du tar med deg ut av huset, eller mener du hele sminkesamlinga? :)

Skrevet

Det kommer jo an på din hud og dine farger. Personlig bruker jeg aldri pudder, jeg har ikke behov for det, ser aldri blank ut og min fargede dagkrem gir perfekt overflate som ikke trenger og mattes ned. For meg er highlighter høyere opp på listen enn både rouge og solpudder, som jeg uansett ikke bruker.

Topp fem:

Tinted moisturizer

Lys eyeliner

Maskara

Highlighter

Farget leppepomade

Begynn å les sminkeblogger, du virker ganske uviten. Å bestemme mellom pudder eller solpudder kommer jo an på om du vil matte ned huden og få jevnere farge eller om du vil ha en solkysset glød!

Skrevet

Dette er i min "sminkepung"

Mineralfondation

Kabukikost

Concealer

Solpudder

Pudderkost

Blush

Blushkost

Eyeliner

Øyeskygger

Øyekoster etter behov

Leppestift

Lipgloss

Lipliner

Fikseringsspray

Pinsett og øyebrynskniv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...