Gå til innhold

overknees

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er overknee støvsletter in i høst/vinter også? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går helt fint å bruke det, men du kan godt bruke støvletter som går under knærne også. bruk det du selv synes er finest, det er det som er det viktigste :)

Skrevet

For hurer, så.

Skrevet

Ja det er inn. Var det ikke i fjor dette kom veldig? Moten holder seg vanligvis en del sesonger..

Skrevet

Denne moten begynte egentlig i 2008, men folk flest begynte ikke å bruke det før i fjor. Men de som faktisk følger med, begynte i 2008. Så det er ganske ut for de nå. Men for vanlig folk som kjøper billigsko så er det poppis.

Det som egentlig er in nå er ankelstøvletter med hel. Bare vent å se neste år dere.

Skrevet

Denne moten begynte egentlig i 2008, men folk flest begynte ikke å bruke det før i fjor. Men de som faktisk følger med, begynte i 2008. Så det er ganske ut for de nå. Men for vanlig folk som kjøper billigsko så er det poppis.

Det som egentlig er in nå er ankelstøvletter med hel. Bare vent å se neste år dere.

ankelstøvletter tror jeg de fleste har fått med seg er "poppis" nå, så jeg tror ikke vi trenger å vente til neste år. I tillegg så er skobutikken fulle av dem, så det er litt vanskelig å unngå. Kanskje de ble inn i fjor (uten at stakkars deg fikk det med seg), og nå har de som kjøper "billigsko" begynt å bruke dem.

Skrevet

Var nettopp i London.

Der var det overknees til både 8 og 10000. Sannelig kom vi ikke over et par til over 20' også. Lekre forøvrig :) Billigsko? Neppe!

Absolutt i motebildet.

Skrevet

Jeg synes de er litt over, men nå har ikke jeg egentlig peilig da.

Skrevet

Er det virkelig om det er "in" eller ei som er poenget, ikke om du synes det er pent eller ei?

Jeg synes slike sko er lite pent... for å si det mildt.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Har ikke det vært in grådig lenge nå da? :fnise:

Endret av Raindrops
Skrevet

Jeg kjøpte mitt første par overknees høsten 2008, så jeg finner den trenden er temmelig sliten nå. Og ankelboots med hæl kom også for flere år siden, så det er ikke akkurat noen ny, hot trend- men jeg elsker høyhælte ankelboots, så jeg kommer til å bruke det denne sesongen også, har akkurat kjøpt et nytt par.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...