Gjest SkalletMann Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 Når en mann er i ferd med å bli nesten helt skallet i en alder av 32 år, syns dere kvinner at det er OK med en pen og naturtro parykk/tupè?.
Titti72 Skrevet 6. oktober 2003 #2 Skrevet 6. oktober 2003 Nix. Men jeg syns menn men 2mm barbert klipp er ganske sexy og mandig.
manji Skrevet 6. oktober 2003 #3 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg skal egentlig ikke uttale meg, for jeg har ikke den minste anelse. Og det var vel ikke meg du ville ha svar fra... Men jeg tror... de fleste kvinner ikke har noe i mot det. "Ekkte" er best. - Og etter min mening, hadde en kvinne hengt seg opp i det, hadde hun heller ikke vært verdt bryet. Hadde vært det samme som om vi hadde hengt oss opp i silikon "freaksn" det, vettu
Gjest Alive Skrevet 6. oktober 2003 #4 Skrevet 6. oktober 2003 Enig, det er sexy med nesten helt barbert hode på menn... Ikke fortvil, det er ikke noe i veien med gutter som mister håret, de blir på ingen måte mindre attraktive av den grunn
Gjest GreenSky Skrevet 6. oktober 2003 #5 Skrevet 6. oktober 2003 Når en mann er i ferd med å bli nesten helt skallet i en alder av 32 år' date=' syns dere kvinner at det er OK med en pen og naturtro parykk/tupè?.[/quote'] Jeg synes du skulle gjøre det du selv føler deg mest komfortabel med. Å begynner å skrive "vi jenter liker best sånn og sånn" blir litt feil her synes jeg, fordi vi er alle forskjellige og har forskjellig smak. (Dessuten... En tar jo "hele pakka" for å si det sånn. Jeg ville ikke utelukket en hyggelig fyr simpelten fordi han begynte å bli tynn i håret!)
starie Skrevet 6. oktober 2003 #6 Skrevet 6. oktober 2003 Nei, det er ikke ok. Hvorfor tror menn at det spiller noen rolle for oss om dere er tynne i håret?
Gjest Mae Skrevet 6. oktober 2003 #7 Skrevet 6. oktober 2003 Er du tynn i håret så ta tak i klippemaskinen, alt er bedre enn hårplugger eller nylonteppe på knotten. Mae
Gjest SkalletMann Skrevet 6. oktober 2003 #9 Skrevet 6. oktober 2003 Takk for svar. Håret har ikke vokst, men derimot selvtilliten :blunke:
Gjest the imp Skrevet 6. oktober 2003 #11 Skrevet 6. oktober 2003 helt kortkort hår er kjempefint, sexy og ikke minst godt å stryke på Tupe/parykk ser generelt dumt ut, det er bedre å ta klippemaskinen fatt ja
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 #12 Skrevet 6. oktober 2003 Nix. Men jeg syns menn men 2mm barbert klipp er ganske sexy og mandig. Undertegner dette - det er LEKKERT!!! *siklesmiley* Suz
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2003 #13 Skrevet 6. oktober 2003 Enig med jentene her; frem med klippemaskinen Det er mye penere og rimeligere enn tupè/parykk.
VesleBråka Skrevet 6. oktober 2003 #14 Skrevet 6. oktober 2003 Parykk og tupé er helt forferdelig, kunne ikke likt en mann med slik. Barbert derimot, er tøft og mandig.
-ida- Skrevet 6. oktober 2003 #15 Skrevet 6. oktober 2003 Nei ikke i hele tatt, naturlig er absolutt best og mest sexy. Hva er det som gjør at dere menn vil ty til ting som parykk??
Barbie Skrevet 6. oktober 2003 #16 Skrevet 6. oktober 2003 Nei, men er absolutt mest tiltrekkende når de er naturlige.
bluebird Skrevet 6. oktober 2003 #17 Skrevet 6. oktober 2003 Takk for svar. Håret har ikke vokst, men derimot selvtilliten :blunke: Glimrende! Selvtillit er bra. Og som de andre sier: kort-kort hår er stilig.
Gjest Poirot Skrevet 6. oktober 2003 #18 Skrevet 6. oktober 2003 Pappa har lite hår, og for meg er det helt naturlig at menn ser slik ut. Sambo mistet håret tidlig og er superfin med 2-3 mm hårklipp. Invester heller i en klippemaskin og vær stolt!!
Catzy Skrevet 6. oktober 2003 #19 Skrevet 6. oktober 2003 Må være enig med flertallet her: Barber av alt det andre. La det være 2 mm igjen, eller gå for fullstendig blankpolert. Funker best på de fleste menn som er blitt tynne i håret, og for dem som ikke er så tynne i håret også. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå