Gå til innhold

Nyttår i Praha

Stellia

Anbefalte innlegg

Har tenkt å feire nyttår i Praha i år. Noen med erfaringer? Er på jakt etter tips til restauranter, hvor man bør "holde seg", arrangementer etc.

Har tenkt å reservere bord på restaurant, og foretrekker helst noe som ligger litt i høyden, slik at man får med seg utsikten over byen. Har sjekket litt rundt, og de fleste restauranter (med utsikt) fører 4-retters-nyttårsmeny som koster drøye 2000 kr. Bare jeg som er kjip, eller er det litt dyrt til å være Praha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tenkt å feire nyttår i Praha i år. Noen med erfaringer? Er på jakt etter tips til restauranter, hvor man bør "holde seg", arrangementer etc.

Har tenkt å reservere bord på restaurant, og foretrekker helst noe som ligger litt i høyden, slik at man får med seg utsikten over byen. Har sjekket litt rundt, og de fleste restauranter (med utsikt) fører 4-retters-nyttårsmeny som koster drøye 2000 kr. Bare jeg som er kjip, eller er det litt dyrt til å være Praha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager tom tråd på den forrige, litt nybegynner her... Det er absolutt ikke dyrt å være i Praha, tvert imot! Men det er sannsynlig at du må betale litt mer for restaurant/nyttårsmeny med utsikt - jeg har aldri vært der på nyttårsaften eller spist på en utsiktsplass. Men ellers: Mala Strana er et kjempefint område. Her ligger restauranten El Centro, et spansk sted med kjempegod mat. Gamlebyen er også et must, med veldig god italiensk mat på restauranten Kogo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...