Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos frisøren ikveld. Jeg hadde lysebrunt hår med masse lyse striper i. Etter å ha vært i sola i sommer var det blast og litt for lyst. Jeg ba frisøren om å jevne det ut slik at det var mer lysebrunt en blondt. Jeg gav beskjed til frisøren at jeg ikke ønsket det kaldt og veldig makerte striper. Hun anbefalte meg legge inn mange lyse tynne striper i folije (minicolor) fant en farge på fargekartet som hun sa var sjokoladebrun. Jeg sa at jeg hadde ganske mye røde pigmenter i håret og at jeg alltid hadde brukt rene farger tidligere, men hun sa hun måtte ha en varm farge og at det ble ikke rødt, noe jeg har panikk over. Jeg sa at jeg stolte på henne.

Det ble seføleglig rødt. Stripene på toppen er kober farge og lyser opp. Jeg var helt fra meg da jeg kom i bilen og såg det. Det lyser opp og ser veldig untaurlig ut. Jeg ønsker å ha en naturlig look. Da jeg kom jeg ringte jeg og fortalte hva jeg synst. Hun skulle slutte idag og kunne ikke hjelpe meg, men vi ble enig om at en annen frisør skulle fikse det imorgen og hun skulle skrive at det var en reklamasjon.

Ikveld ringer hun meg opp igjen og sier at jeg ikke fikk det som reklamasjon og måtte betale for arbeidet som blir gjort imorgen. Jeg ble helt i fra meg og sa som det var, at jeg hadde advart henne osv. Hun sa siden vi hadde blitt eninge om hvilken farge vi skulle bruke så gikk ikke dette. Jeg sa at jeg ikke ville ha det rødt og det er heller ikke jevnt. Nede bak er det mest lyst. Jeg har langt hår.

Jeg ble så oppgitt og sa at det var dårlig service og det kunne ikke stemme. Men sa at jeg kom til timen imorgen og ville at en av de andre skulle se på det. Hun beklade seg og sa desverre så gikk det ikke.

Dette kan da ikke stemme? Jeg har betalt 1400 kr for noe jeg ikke er fornøyd med og såg bedre ut før jeg satte meg i frisørstolen. Jeg skal fortelle de imorgen hva jeg sa og jeg kommer ikke til å gi meg på at jeg skal ha det gratis.

Noen som vet hvilken rettigheter man har i denne saken. Kan de forlange at jeg betaler for arbeidet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig har du rett til å klage og enten få rettet opp igjen "skaden" eller få kompensasjon i betalingen. Søk litt rundt på google, du finner nok noe som du kan vise frem til frisøren.

LYKKE TIL!! Det er forferdelig å gå rundt å være missfornøyd med håret sitt når man har brukt så mye penger!

Skrevet

Takk for hjelpa. Jeg får møte opp og høre hva de sier, men i prinsipp synst jeg ikke at jeg skal betale mer en det jeg allerede har gjort. Jeg er redd for de ikke kommer til å klare å rette opp i det også, men litt bedre må det bli og så lenge det ikke er røde striper :( Jeg er så oppgitt og full i frustasjon. Blir så sint at det spørst om jeg klarer å sove i natt :)

Skrevet

Det skjønner jeg kjempegodt, jeg synes ikke du skal betale! Tenkte mer på pengene tilbake så du får gå til en annen frisør :) lykke til! Fortell hvordan det går!

Skrevet

Fy så frekk hun er og varme farger har ALLTID røde pigmenter i seg,det burde kjerringa vist..Jeg håper du får timen gratis i dag og de fikser feilen sin.Det er ikke lite penger det er snakk om.Og det verste er når man blir missfornøyd med håret.

Skrevet

Håper du skriver om hvordan det gikk idag.Hvilken frisør var det?Ikke tilfeldigvis Nikita?Har hørt mye dårlig om dem.

Gjest strykebrett
Skrevet

Kjenner du noen frisører eller kan gå til en annen som kan gi en faglig uttalelse om saken? Du får sikkert litt mer slagkraft til klagen din dersom du har med deg en fagperson på din side..

Skrevet

Håper du fikk ordnet det gratis! Når en "proff" (frisør) protesterer på dine bekymringer, så stoler du jo på henne. Hun skal jo liksom vite hva hun driver med!

Skrevet

Jeg har vært hos frisøren ikveld. Jeg hadde lysebrunt hår med masse lyse striper i. Etter å ha vært i sola i sommer var det blast og litt for lyst. Jeg ba frisøren om å jevne det ut slik at det var mer lysebrunt en blondt. Jeg gav beskjed til frisøren at jeg ikke ønsket det kaldt og veldig makerte striper. Hun anbefalte meg legge inn mange lyse tynne striper i folije (minicolor) fant en farge på fargekartet som hun sa var sjokoladebrun. Jeg sa at jeg hadde ganske mye røde pigmenter i håret og at jeg alltid hadde brukt rene farger tidligere, men hun sa hun måtte ha en varm farge og at det ble ikke rødt, noe jeg har panikk over. Jeg sa at jeg stolte på henne.

Det ble seføleglig rødt. Stripene på toppen er kober farge og lyser opp. Jeg var helt fra meg da jeg kom i bilen og såg det. Det lyser opp og ser veldig untaurlig ut. Jeg ønsker å ha en naturlig look. Da jeg kom jeg ringte jeg og fortalte hva jeg synst. Hun skulle slutte idag og kunne ikke hjelpe meg, men vi ble enig om at en annen frisør skulle fikse det imorgen og hun skulle skrive at det var en reklamasjon.

Ikveld ringer hun meg opp igjen og sier at jeg ikke fikk det som reklamasjon og måtte betale for arbeidet som blir gjort imorgen. Jeg ble helt i fra meg og sa som det var, at jeg hadde advart henne osv. Hun sa siden vi hadde blitt eninge om hvilken farge vi skulle bruke så gikk ikke dette. Jeg sa at jeg ikke ville ha det rødt og det er heller ikke jevnt. Nede bak er det mest lyst. Jeg har langt hår.

Jeg ble så oppgitt og sa at det var dårlig service og det kunne ikke stemme. Men sa at jeg kom til timen imorgen og ville at en av de andre skulle se på det. Hun beklade seg og sa desverre så gikk det ikke.

Dette kan da ikke stemme? Jeg har betalt 1400 kr for noe jeg ikke er fornøyd med og såg bedre ut før jeg satte meg i frisørstolen. Jeg skal fortelle de imorgen hva jeg sa og jeg kommer ikke til å gi meg på at jeg skal ha det gratis.

Noen som vet hvilken rettigheter man har i denne saken. Kan de forlange at jeg betaler for arbeidet?

Har aldri hørt maken! 2 ganger har jeg vært missfornøyd etter frisørbesøk.En gang av klipp og siste gang farge.Har alltid fått det ordnet opp i uten et eneste ekstra utlegg! Trodde det var vanlig jeg? Aldri hørt om noen som må betale for å få rettet opp noe slikt hos frisøren. Makan!

Skrevet

Det ble litt av en dag igår. Hele 6 timer satt jeg i frisørstolen. Fikk en ny frisør og hun la først brune striper over de røde og la inn litt lyse. Det røde fikk hun ikke bort og hele håret ble matt og en gusjen farge på. Jeg satt med tårene i øyene. Hun bleiket stripene ned igjen og til slutt la hun over 8.0. Det er ikke jevnt, enkelte steder er det kladt og andre varmt. Makerte lyse striper innimlellom. Til slutt hadde jeg ikke tid til å gjøre noe mer og jeg tørr heller ikke begynne å rote noe mer med det. Jeg sa at jeg aldri har vært så skuffet før og gikk der fra med en helt farge en det jeg ønsker. Synst ikke det ser naturlig ut og nå som jeg endelig hadde et utgangspungt som jeg var fornøyd med. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre hereter. De synst det var fint og med spill i, men det er somsagt ujevnt og ikke slik jeg ønsker å ha det.

Friøren skjønnte hva jeg mente med de røde stripene, dersom man ville ha det rødt så var det jo fint men jeg skulle IKKE ha det rødt. Jeg nevnte ingenting ang betaling og hun nevnte det heller ikke når jeg gikk. Uansett utrolig kjedelig å må gjennom en så stor påkjenning på det lange håret mitt som var tørt fra før og ikke være fornøyd. Frisøren heter Mona Lisa og ligger på Sotra. Der går jeg aldri igjen.

Hun ba meg gi den en uke og se. Det ble jo orangje enkelte steder og føler at det ikke er helt borte. Kan jo håpe det bil blande seg inn med det andre og jevne seg litt etter en del vask. Kanskje det går an å bruke sølvshampoo på det?

Skrevet

En sølvshampo vil nok kunne dempe det orange og gjøre fargen kaldere, så det kan være et forsøk verdt... Men jeg skjønner virkelig frustrasjonen din og håper det blir bedre etter noen vask...

Skrevet

Hei ts forstår din skuffelse nå det eneste du kan gjøre nå er å kjøpe en kjempe bra kur(noe du burde ha fått fra de idiotene som ødela håret ditt)kure håret masse.Kjøpe deg sølvshampoo det vil fjerne det oransje og gule.Etter noen uker bør du dra til en annen frisør ta med bilde av evt hårfarge du vil ha og ta en litt kald farge denne gangen den vil ta bort det røde og oransje.Lykke til skjønner godt du er skuffa.Mange frisører har ikke peiling på hva de driver med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...