Gjest Tex Skrevet 6. oktober 2003 #1 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvor mye penger bruker du på gave til din bedre halvdel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 6. oktober 2003 #2 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det kommer helt ann på om jeg kjøper det han har lyst på, og da spørs det hva han har lyst på ..... Anything goes, så lenge budsjettet ikke rakner. Så fra 50 kroner til 2500 kroner. (hehe) Sistnevnte er vel en sperre-grense.... =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 6. oktober 2003 #3 Del Skrevet 6. oktober 2003 kommer helt an på. Har ingen problemer med å kjøpe noe til en 50-lapp så lenge det betyr noe for han å få det og noe for meg å gi det. Som regel ligger vi vel på alt fra 300-1500,- men liker ikke å tenke pris i forhold til julegaver, blir lett hysterisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 6. oktober 2003 #4 Del Skrevet 6. oktober 2003 1000-2000 kroner regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 6. oktober 2003 #5 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vi har en øvre grense på 500..vi har ikke råd til mer uansett... Men det er litt for at det skal bli jevnt også, at ikke den ene får dårlig samvittighet for å ha kjøpt en "billig" gave... Uansett har vi alt vi trenger :D I fjor fikk jeg forresten barndomsdrømmmen om skøyter oppfyllt. Når det er ting man virkelig ønsker seg, så synes jeg pris er likegyldig...dyrt eller billig...( og mine skøyter kostet 350 kr...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. oktober 2003 #6 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hvor mye penger bruker du på gave til din bedre halvdel? Kommer ann på hvor mye penger jeg har... Og på hva jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 6. oktober 2003 #7 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kommer helt ann på hva han ønsker seg. Det kan variere veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 6. oktober 2003 #8 Del Skrevet 6. oktober 2003 Alt fra 500-2000, kommer helt an på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 6. oktober 2003 #9 Del Skrevet 6. oktober 2003 Kommer helt an på hva han ønsker seg. Men i utgangspunktet har vi en øvre grense på 500,-. Tanken som teller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 6. oktober 2003 #10 Del Skrevet 6. oktober 2003 Åh! Det tør jeg ikke tenke på en gang:( Han har bursdag noen dager før jul, julegave til julaften og "jubeleumsgave" til han på dagen vår den 27.des... Så det blir litt.. Men det er verdt det! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 7. oktober 2003 #11 Del Skrevet 7. oktober 2003 1000 kr ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 7. oktober 2003 #12 Del Skrevet 7. oktober 2003 Alt fra 1500 ++.. Kommer an på hva han ønsker seg og hva jeg finner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. oktober 2003 #13 Del Skrevet 7. oktober 2003 Mellom 1000 og 1500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 8. oktober 2003 #14 Del Skrevet 8. oktober 2003 Mellom 500-1500kr, kommer an på hva jeg finner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 8. oktober 2003 #15 Del Skrevet 8. oktober 2003 ca 3-400 kr.. er student.. og vi prioriterer andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 8. oktober 2003 #16 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tja... Vi pleier bare å kjøpe en liten ting til hverandre vi. Et par hundrelapper eller noe. Vi synes det er mest fornuftig å kjøpe noe sammen vi, noe vi trenger til huset eller liknende. I år tror jeg det blir PC vi kjøper oss sammen. Synes det er en veldig grei løsning jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfa Skrevet 8. oktober 2003 #17 Del Skrevet 8. oktober 2003 Etter at vi kjøpte hus har vi pleid å legge i en felles pott for å kjøpe noe vi trender, f.eks matter, nattbordlamper og andre ting. Hvor mye vi legger i kommer an på hvor mye vi har og hva vi evt trenger. Det blir jo en investering til hjemmet, så vi legger nok i litt mer enn hva vi vanligvis ville gjort.. Pleier også å kjøpe en liten ting for å ha under treet på selve kvelden. Øvre grense der er 300 kr, men han kommer alltid med mer til meg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 8. oktober 2003 #18 Del Skrevet 8. oktober 2003 Vi gir ikke pakke til hverandre vi...Har bestandig hatt så dårlig råd . så når vi fikk bedre råd hadde vi vendt oss til tanken.. men vet om noe som er bede enn pakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 9. oktober 2003 #19 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ligger på rundt 1000 - 2000 til hverandre. Hva bruker du da, Tex, siden du tok opp tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. oktober 2003 #20 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hos oss går julegavepengene rett inn på sparekontoen. Der sparer vi gjerne til en ferie, ny sofa, badekar, kjøkkenmaskin eller ny TV. Ser ingen grunn til at vi skal rase rundt og lete etter noe som den andre KANSKJE ønsker seg. Men det hender at vi kjøper noen småting da, om vi vet at den andre ønsker seg noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå