Gå til innhold

Nytt Rogalandstreff

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bompet og bompet, men fant aldri veien hjem... :oops:

Til slutt måtte jeg snu og ta taxi. Bussene hadde jeg nemlig heller ikke peiling på.... :oops:

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som er på bærtur i byen og når det gjelder busser !!!!! :o *endelig funnet en sjelefrende i storbyen * :ler:

Gjest sunshine-t
Skrevet

skal nok klare å ordne det også skal du se :P

Skrevet

Når man først har kommet seg på en buss (som man er rimelig sikker på skal dit du skal), blir man sittende i evigheter og gruble på om man er på riktig bus likevel. De har mange merkelige kjøreruter i Stavanger by... :-?

Men det er litt pinlig å ikke finne veien hjem, da.... :ler:

Gjest sunshine-t
Skrevet

heheh!! ja ikke sant!! men vi kan jo ringe og høre og sånn om den saken, så du ikke havner på motsatt siden av byen liksom :ler:

Skrevet

Finner heldigvis veien hjem nå, da. :P

Bor ikke i byen lenger og slipper å ta buss, så det er kanskje derfor...? :ler:

Gjest sunshine-t
Skrevet
dessuten er det flere veldig intr personer som skal på dette treffet! Får se!...  :wink:

ble litt nyskjerrig på den nå jeg... :lol:

Gjest sunshine-t
Skrevet

tenkte å ta en opptelling, men listen er som den var når marianne hadde opptelling

kommer

sunshine-t

marianne

remyline

englepusen

crazee

milo+

tilde

kommer kanskje

undern`

virgo+

tristessa

alfa

mathias

Gjest sunshine-t
Skrevet

dere,jeg lurte på en ting.. tenker på forrige treff.. da var vi en del som røykte. og da satt vi også på IKKE-RØYKE bord. og da ble det veldig mye flying frem og tilbake på bordene asså.... og har sett over listen og ser at det fremdeles er mange røykere som kommer..

så da lurte asså jeg på...*blunker fint :sminkedokke: * om vi kunne sitte på røyk denne gangen? så slipper vi å bli så oppdelt.

spør fint nå asså.. ligger nesten på mine knær her og det er ikke behagelig skal jeg si... :wink:

Skrevet
dere,jeg lurte på en ting.. tenker på forrige treff.. da var vi en del som røykte. og da satt vi også på IKKE-RØYKE bord. og da ble det veldig mye flying frem og tilbake på bordene asså.... og har sett over listen og ser at det fremdeles er mange røykere som kommer..

så da lurte asså jeg på...*blunker fint :sminkedokke: * om vi kunne sitte på røyk denne gangen? så slipper vi å bli så oppdelt.

spør fint nå asså.. ligger nesten på mine knær her og det er ikke behagelig skal jeg si... :wink:

*Finn fram pute og legg under knea til solskinnet*

Sånn, betre no? ;-)

Altså - eg veit ikkje korleis det er på Peppes eg. Ser eg skulle greia å halda ut på røykeavdelinga sist, så... Vel - det vil vel ikkje vera så mykje verre, og eg går ut i frå ingen vil stirra meg djupt inn i augene og blåsa røyk på meg, så då bør det vel kunna gå. For min del.

Gjest sunshine-t
Skrevet

kan stirre deg djupt inn i augo uten å blåse røyk på deg jeg vennen :ler:

prøvde meg på litt dialeketskriving der, men jeg tror jeg bommet totalt..hehe!!!

Skrevet

Jeg tør ikke stirre noen i øyene mer.. Det blir det bare bråk av... :roll::ler:

Gjest sunshine-t
Skrevet
Jeg tør ikke stirre noen i øyene mer.. Det blir det bare bråk av... :roll::ler:

morsomtmorsomt :ler:

men dere, kunne godt tenkt meg litt tilbakemld på det med å sitte på røyk?

Skrevet

Jeg vil ikke sitte på røykeavdeling. Ikke fordi jeg er røykehater men fordi jeg vet jeg reagerer ganske kraftig. Uansett så syns jeg ikke mat og røyking hører sammen. Men blir det flertall for det får jeg heller se om jeg kommer eller ikke.

Skrevet

Har ikke spesielt lyst å sitte på røyke avdeling jeg heller...

Litt røyk går greitt,men når dere er så mange som antakelig kommer til å dampe samtidig,så blir det litt vel mye synes jeg...

Gjest sunshine-t
Skrevet

telefonen min har streiket i dag, men jeg skal ringe inn og høre med peppes om hvordan det kan løses.

Gjest sunshine-t
Skrevet

Vi kommer til å sitte der jeg har bestilt bord, asså IKKE-RØYK. Så da var den saken ute av verden. :ler:

jeg får heller bare turne litt jeg da... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...