@lfa Skrevet 9. oktober 2003 #41 Skrevet 9. oktober 2003 Ja, jeg er jo også stor og skummel (ja, veldig), så hvorfor bekymre seg... Mathias, samler du på kg treff? Reiser du til Stavanger kun pga treffet? :o
Mathias Skrevet 9. oktober 2003 #42 Skrevet 9. oktober 2003 Ja, jeg er jo også stor og skummel (ja, veldig), så hvorfor bekymre seg... Mathias, samler du på kg treff? Reiser du til Stavanger kun pga treffet? :o Hvorfor ikke... Fint med litt ferie da... :D dessuten er det flere veldig intr personer som skal på dette treffet! Får se!...
@lfa Skrevet 9. oktober 2003 #43 Skrevet 9. oktober 2003 Nei, hvorfor ikke. Var ikke negativt ment, altså... :blunke: Bar gøy at det er flere som vil være med! ..... sa hun som er fremdeles er "pyse" på kanskje-listen....
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #44 Skrevet 9. oktober 2003 mathias; hvor er det du så da holder til?
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #46 Skrevet 9. oktober 2003 tøft!! jeg er også derfra, men er blitt jærbu nå...
Gjest Donna Skrevet 9. oktober 2003 #47 Skrevet 9. oktober 2003 Det høres jo litt kjekt ut da ....... Men jeg kjenner ingen av dere ....og så er jeg så sjenert ......... og dessuten så er jeg en liten pesimist ...... :oops: ..hva gjør man på treff da liksom?
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #48 Skrevet 9. oktober 2003 spiser mat, snakker og koser oss.blir bedre kjent med hverandre. ikke noe formelle greier liksom. bare for kosens skyld.
Gjest Donna Skrevet 9. oktober 2003 #49 Skrevet 9. oktober 2003 Hva snakker man om da?... (kan jo printe ut fra dagboken min og dele ut så slipper jeg å si noe om meg selv :oops: - men da rømmer dere vel lokalet :oops: )
*Lillian* Skrevet 9. oktober 2003 #50 Skrevet 9. oktober 2003 Hva snakker man om da?... (kan jo printe ut fra dagboken min og dele ut så slipper jeg å si noe om meg selv :oops: - men da rømmer dere vel lokalet :oops: ) Du er morsom, du, Virgo! Lillian
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #51 Skrevet 9. oktober 2003 nei da, print i vei :D vi skal ikke rømme vi prater litt om oss selv, KG seff, tinge som skjer rundt omkring. akkurat som om vi hadde vært på nett, bare her er vi face2face.
Gjest Donna Skrevet 9. oktober 2003 #52 Skrevet 9. oktober 2003 Men .....tenk om jeg kjenner noen av dere da??? :o Tenk om f.eks vi jobber samme sted - eller en av dere er datter av huseier ....eller en foreldre i barnehagen....eller hun hyggelige i kassen på Rema ?? Noen som føler de drar kjenser på meg liksom - bare så jeg vet det?? for da tør jeg ikke komme :oops:
Tilde Skrevet 9. oktober 2003 #53 Skrevet 9. oktober 2003 Tenkte jeg også sist gang Virgo,men jeg turte...
@lfa Skrevet 9. oktober 2003 #54 Skrevet 9. oktober 2003 Jeg aner ikke hvem du er, Virgo. :blunke: Foressten så kjenner jeg ingen av de andre heller.
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #55 Skrevet 9. oktober 2003 OK FOLKENS!!! Da er det reservert bord til oss på PEPPES PIZZA i Stavanger. Lørdag 22 november, fra kl 1900. Bestilte på IKKE-RØYK, da det faktisk finnes de som ikke er nikotinslaver Håper så mange som mulig kan komme!!!
@lfa Skrevet 9. oktober 2003 #56 Skrevet 9. oktober 2003 Ehmmm... Uhmm... det finnes bare en Peppes i byen? :oops: Den ved siden av... eh... det kjøpesenteret? :oops: Rett ovenfor torget på en måte? @lfa - mester i dumme spørsmål...
Gjest sunshine-t Skrevet 9. oktober 2003 #59 Skrevet 9. oktober 2003 her er et kart, som kanskje, kanskje ikke hjelper så mye.. Men det er nå jaffal ett kart!!
@lfa Skrevet 9. oktober 2003 #60 Skrevet 9. oktober 2003 Er ikke så greit når man er retningsvill skal jeg si deg. Har "rotet meg bort" en gang i denne byen, og aldri mer. Er litt bedre kjent nå, da. :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå