Marianne Skrevet 21. november 2003 #381 Skrevet 21. november 2003 Kommer du kanskje ikke Crazee? Og vimsevips så dumt da. De klarer seg vel selv de timene Så kjører jeg og kan kjøre deg fram og tilbake så er det ikke så sent heller det er snakk om
Fru Fomle Skrevet 21. november 2003 #382 Skrevet 21. november 2003 Vel, sidan det vil vera svært hyggeleg å få helsa på deg, så skal eg vera seriøs i dette innlegget, slik at du vert overbevist til å svara ja. (Altså, ja til å komma...) Sist så var me vel rundt halvparten som var der klokka akkurat (sånn circa) og resten kom... vel, innan 15-30 minutt? Hugsar ikkje heilt. Eg kom klokka akkurat og fekk slik ein mjuk start på treffet Skummelt? Eigentleg ikkje. Den som opplevde det verste sist var sunshine-t - og ho kjem denne gongen òg. Eg trur ikkje ho har hatt dei verste mareritta etter det, men om du vil sjekka kan du tilby ho pizza med fetaost og sjå korleis ho reagerer. (Hint: Du vil ikkje akkurat gå konkurs...) Skummelt å møta oss? Neida, me er vennene dine, må du veta. Rett nok renn me ikkje ned dørene dine i eitt sett (ikkje eg, i alle fall) men me set like stor pris på deg likevel, og vil hygga oss i lag med deg. Og du veit jo at tonen oss i mellom er god :D Kva er det verste som kan skje? 1) Du likar ikkje pizzaen (Men du kan få nett den pizzaen du har lyst på. Du treng ikkje prøva alt Milo foreslår (Sorry Milo )) 2) Du går deg vill (Men det er nok av hjelpsome sjeler du kan spørja...) 3) Neeeiii... Eg veit ikkje eg? Du greier knapt venta til treffet etter det igjen? Det virker som en veldig kjekk gjeng ja! Men hvordan vet jeg hvem dere er. Kan jo risikere at jeg setter meg med helt feil gjeng.
Crazee Skrevet 21. november 2003 #383 Skrevet 21. november 2003 neida, du kan ikkje ta feil av meg - eg er jo sprø...
Fru Fomle Skrevet 22. november 2003 #384 Skrevet 22. november 2003 Eg ville gjerna visst kem bore e' reservert på, kan ikkje bare gå og leita ette den sprøaste fyren eg ser??
*Lillian* Skrevet 22. november 2003 #386 Skrevet 22. november 2003 Kos dere himla mye i kveld!! :D :D Sender dere mange gledelige tanker - jeg skulle jo egentlig vært der :blunke: Lillian
Tilde Skrevet 22. november 2003 #387 Skrevet 22. november 2003 Håper dere har det fint og koser dere!!
Crazee Skrevet 23. november 2003 #388 Skrevet 23. november 2003 Det er seint, men eg kan no komma med ein rask oppsummering, i alle fall: Rogalandsreferatet Kan ein start bli meir perfekt? Eg var på veg mot inngangspartiet til Peppes Pizza med stødige steg, då ein av fire englar utanfor inngangsdøra reiv seg laus frå dei andre, kom meg springande i møte og kasta seg om halsen på meg. Det var sunshine-t. Dei tre andre var @lfa, Marianne og Remyline. Etter ein kort passiar gjekk me inn på rad og rekke og fann plassane våre - nett som på barneskulen. Der ville me venta på alle dei andre som skulle komma. Og det var god plass - ei heil avdeling for oss sjølv. Vel - etter den oppmuntrande starten ute, så var det på tide med litt alvor - det var berre ein ting å gjera: Eg fann fram ein liten boks, plukka fram eit rundt lite objekt med hol i (hadde planlagt litt på førehand), gjekk ned på kne framfor sunshine-t og spurte det spørsmålet eg så gjerne ville ha ja på ("vil du..." og så vidare). Smilande svarte ho ja, og ho fekk det tidlegare nemnde objektet inn på ringfingen sin. Eg må innrømma, eg er så opprømd no at andre får fortelja detaljane. Milo og hans M (òg tilhøyrande kategorien engel) møtte òg fram ved tidspunktet for denne seansen, og Fru Fomle hadde reist inn heilt i frå Travelby for å bli med. Me håpa lenge på eit større oppmøte, men ho var den siste engelen som kom. Men åtte individ kan ha det svært hyggeleg i lag, dei - og det vart grundig stadfesta i fleire timar. Her var det plass for spøk og alvor, og fire pizza som alle likte. Det einaste sunshine-t var litt lei seg for, var at det ikkje var nokon skiljevegg der ho kunne hoppa over; ho vart så skuffa at ho reint gløymde å spørja om dei kunne innstallere nokre turnringar i taket i staden. Jaja, kanskje neste gong, kjære? Kva meir kan i grunnen seiast? mat og drikke gjekk ned, tida gjekk fort, nokre ville ha kaffe til dessert, eg bestilte det sunshine hadde lyst på (7 lag sjokolade med is,) remyline koste seg storleg i glansen av blitzregnet, og - vel - me koste oss. Oppbrudd Alt har (minst) ein ende, så òg dette. Før me skiltest, så inviterte Milo oss til grillparty ved passande tidspunkt neste år. Han måtte berre få litt tid på seg til å samla inn nok ved. (Hugs det alle, når det er på tide å kasta ut juletrea...) @lfa vart følgd trygt og sikkert til båten, utan alt for mange villspor, og resten av våre gråtkvalte farvel tok plass ved haldeplassane til bussane våre. Då er det ei trøst at det nok ikkje er det siste me ser til kvarandre. Ja, enkelte av oss ser absolutt meir til kvarandre. Og neste treff, då blir me mange då, sant? Vel - det var ei kort oppsummering; detaljar og utfyllande informasjon får komma etter kvart - no er det tid for å bysselalla. nattinatt.
@lfa Skrevet 23. november 2003 #389 Skrevet 23. november 2003 Jeg kom meg helskinnet hjem igjen (tusen takk til alle mine følgesvenner, det var ikke nødvendig, men... snille er dere i alle fall!) Måtte riktignok løpe de siste metrene til båten (Remyline får aldri bestemme hvilken vei vi skal gå flere ganger ), og fikk bekreftet at jeg er i utrolig dårlig form. Når det er sagt, så får Remyline heller aldri mer blande seg opp i hvilken størrelse brus jeg skal bestille. Men det var kjempekoselig på treffet! Fikk jo ikke snakket så mye med alle sammen, men det kommer visst flere treff, så.... :blunke: Håper ingen syntes jeg var altfor rar... Men jeg skjønner jo godt hvis det var noen som tenkte i de baner... :oops: Det gikk egentlig ganske greit å være "ny" på treffet. Fru Fomle og jeg overlevde hele kvelden (hint til alle som ikke våget å komme). :blunke: Selv om jeg må innrømme at jeg et øyeblikk tenkte "gubba, så pinlig dette er, jeg har jo skrevet så utrolig mye rart på kg gjennom tidene..."
Crazee Skrevet 23. november 2003 #390 Skrevet 23. november 2003 Håper ingen syntes jeg var altfor rar... Næh - me hadde det vel alle alt for gøy til at ein gong muligheten for at den tanken skulle vurdere ein snarvisitt innom hjernen kunne vera i nærleiken. (Eller noko sånt. Hugsar ikkje heilt formuleringa så seint på kvelden.) Dessutan er det å vere sprø (og rar fell vel inn under det?) mi oppgåve.Ligg liksom litt i namnet
Mette Skrevet 23. november 2003 #391 Skrevet 23. november 2003 Koste meg i blitzregnet ja, det kan jo diskuteres, men en god latter det fikk vi. Ikke rart det, med alle de rare bildene som Crazee klarte og ta av oss. @lfa venenen, :oops: men vi hadde jo så god tid, så jeg ville bare drøye ut tiden. Brusen er jo en annen ting da, hehe trodde du likte brus jeg. :oops:
Milo Minderbinder Skrevet 23. november 2003 #392 Skrevet 23. november 2003 Milo and hans engel M storkoste seg. Engelen M var noe søvnig på grunn av hard uke, men hun er helt oppessen nå etter å ha sovet godt. En kjempefin kveld. Milo
Gjest Hege Skrevet 23. november 2003 #393 Skrevet 23. november 2003 Og jeg håper at jeg får anledning til å være med om det blir flere treff. Tenkte på dere i går
Vimsevips Skrevet 23. november 2003 #394 Skrevet 23. november 2003 Høres ut som dere hadde det helt topp ! Synd jeg ikke så at du skullle kjøre før nå, Marianne.. Hopper rundt på krykker for tida, så skyss ville gjort ting lettere.. Regner allikevel med at det blir flere treff, og at jeg kan komme da.
Achmed Skrevet 23. november 2003 #395 Skrevet 23. november 2003 Før me skiltest' date=' så inviterte Milo oss til grillparty ved passande tidspunkt neste år. [/quote'] Grillparty er genialt. Frisk luft, sommerøl, sure pølser og sex i buskene.
@lfa Skrevet 23. november 2003 #396 Skrevet 23. november 2003 Brusen er jo en annen ting da, hehe trodde du likte brus jeg. :oops: Ja, jeg liker brus, men flere liter (føltes i alle fall slik) blir litt vel mye av det gode...
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #397 Skrevet 23. november 2003 Høres ut som om dere hadde det topp i går. Her sitter vi alle syke i Limbo hjemmet og jeg har klart å smitte både mann og barn. Så her var det køya 2130 :o Håper å få være med en annen gang.
Fru Fomle Skrevet 24. november 2003 #398 Skrevet 24. november 2003 Jeg er veldig glad for at jeg tok mot til meg og kom, det var veldig hyggelig og treffe alle sammen! :D Ser av referatet at jeg gikk glipp av Den Store Åpningen av treffet, neste gang skal jeg få med meg alt. For min del var det veldig greit at vi ikke var så veldig mange, da fikk jeg snakket litt med alle. Godt at @lfa rakk båten sin også, vi får huske til neste gang at gooood tid er et relativt begrep.
Gjest sunshine-t Skrevet 26. november 2003 #399 Skrevet 26. november 2003 Hei alle sammen!! Endelig kommer jeg meg på nett igjen og godt er det!!! Takk for en kjempekveld alle sammen! storkoste meg, til tross for mangel på turnringer..hehe!! Nå gleder jeg meg masse til å se bildene. Nei jeg tenkte ikke på deg nå remy. hehehhehe!! Crazee takk for cden! Gubben sitter å spiller risk2 hele kveldene nå..hehe!! mindre tid for meg til kg da, så jeg må spille litt med han, og lure han litt..hehe!! Fru fomle og @lfa. kjempekoselig at dere ville komme!! godt å liksom "vite! ansiktet p åde man snakker med, selv om jeg hadde jo sett @lfa før da.. :blunke: Marianne, remy, crazee, milo+m, kjempekoselig å treffe dere igjen!! milo, bare si til M at hun var ikke den eneste som var trøtt på treffet..heheh!! Nei, jeg må nok holde dette kort, må lese videre til eksamen.. usj... så jeg gleder meg jaffal MASSE til grillfesten i mars.. neida..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå