Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #361 Skrevet 19. november 2003 jo det er sant... jeg er satt opp. fikk vite det i dag. fikk jo også vite om jobben i dag, men det er sant!
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2003 #362 Skrevet 19. november 2003 Jeg er syk som et uvær for tiden, men dersom jeg blir frisk til lørdagen så blir jeg med. Har nå vært syk siden Søndag og er temmelig redusert :x
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #363 Skrevet 19. november 2003 huff da!!! får håpe du blir frisk da!! :trøste:
Crazee Skrevet 19. november 2003 #364 Skrevet 19. november 2003 Hmmm, no bør du gi litt meir detaljar, solskinn - hugs at kva eg gjer avheng om du blir med eller ikkje... Er det snakk om dagvakt (du kjem) eller kveldsvakt (du kjem seint )?
Tilde Skrevet 19. november 2003 #365 Skrevet 19. november 2003 Hey! :fy: Vi kan ikke ha et stort frafall av essensielle nøkkelpersoner når jeg seriøst vurderer å komme?!! *fnys*
Crazee Skrevet 19. november 2003 #366 Skrevet 19. november 2003 Neida, eg kjem, det står fast. Det er ein ting mellom solskinnet og meg som... kan bli litt vanskeleg å utføra om ho ikkje er der...
Gjest sunshine-t Skrevet 20. november 2003 #367 Skrevet 20. november 2003 kan bli litt vanskeleg å utføra om ho ikkje er der... Snakk om å lage spekulsjoner gitt!!! Joda, jeg kommer jeg!! Slutter kl 1400
Gjest sunshine-t Skrevet 21. november 2003 #371 Skrevet 21. november 2003 [b]Dere er klare for treff? 1 dag igjen!!
Gjest sunshine-t Skrevet 21. november 2003 #372 Skrevet 21. november 2003 Heheh!! jeg skal altså ikke drikke på treffet.. jeg skal vekk på søndagen og må være i normal form.. men det betyr ikke at jeg skal være lavere enn normalt..hehe!!!*lurer på hva bordhøyden er på peppes*
@lfa Skrevet 21. november 2003 #373 Skrevet 21. november 2003 Er klar jeg. Jeg skal heller ikke drikke, sunshine-t. Det skulle tatt seg ut...
Fru Fomle Skrevet 21. november 2003 #374 Skrevet 21. november 2003 Jeg klarer enda ikke å si endelig ja jeg da.... Lider av seriøs beslutningsvegring her... Men jeg har veldig lyst da.... Hvis jeg kommer, hvilket navn er bordet reservert på?? Og kommer alle på klokkeslettet eller kommer dere diltende 30 min senere.... Frykteli skummelt dette her..... :-?
Crazee Skrevet 21. november 2003 #375 Skrevet 21. november 2003 Jeg klarer enda ikke å si endelig ja jeg da.... Lider av seriøs beslutningsvegring her... Men jeg har veldig lyst da.... Hvis jeg kommer, hvilket navn er bordet reservert på?? Og kommer alle på klokkeslettet eller kommer dere diltende 30 min senere.... Frykteli skummelt dette her..... :-? Vel, sidan det vil vera svært hyggeleg å få helsa på deg, så skal eg vera seriøs i dette innlegget, slik at du vert overbevist til å svara ja. (Altså, ja til å komma...) Sist så var me vel rundt halvparten som var der klokka akkurat (sånn circa) og resten kom... vel, innan 15-30 minutt? Hugsar ikkje heilt. Eg kom klokka akkurat og fekk slik ein mjuk start på treffet Skummelt? Eigentleg ikkje. Den som opplevde det verste sist var sunshine-t - og ho kjem denne gongen òg. Eg trur ikkje ho har hatt dei verste mareritta etter det, men om du vil sjekka kan du tilby ho pizza med fetaost og sjå korleis ho reagerer. (Hint: Du vil ikkje akkurat gå konkurs...) Skummelt å møta oss? Neida, me er vennene dine, må du veta. Rett nok renn me ikkje ned dørene dine i eitt sett (ikkje eg, i alle fall) men me set like stor pris på deg likevel, og vil hygga oss i lag med deg. Og du veit jo at tonen oss i mellom er god :D Kva er det verste som kan skje? 1) Du likar ikkje pizzaen (Men du kan få nett den pizzaen du har lyst på. Du treng ikkje prøva alt Milo foreslår (Sorry Milo )) 2) Du går deg vill (Men det er nok av hjelpsome sjeler du kan spørja...) 3) Neeeiii... Eg veit ikkje eg? Du greier knapt venta til treffet etter det igjen?
Vimsevips Skrevet 21. november 2003 #376 Skrevet 21. november 2003 Kommer ikke i morgen. Får besøk hjemmefra, så huset blir fullt hele helga.. Men nå har jeg ihvertfall fått opp PC`n igjen etter at den kræsja for en god stund sida KOS DERE I MORGEN !
@lfa Skrevet 21. november 2003 #377 Skrevet 21. november 2003 2) Du går deg vill (Men det er nok av hjelpsome sjeler du kan spørja...) Ikke nok med at man kan gå seg vill på vei til og fra treffet, men man kan gå seg vill på treffet også...? :o
Crazee Skrevet 21. november 2003 #378 Skrevet 21. november 2003 Ja, så lenge du er vill nok går alt ;-)
Crazee Skrevet 21. november 2003 #380 Skrevet 21. november 2003 Ei anna sak: Lista opp mellom nicka til dei som kjem, står òg Crazee. Det er muleg den linja må endrast - veit meir i morgon...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå