Gjest sunshine-t Skrevet 13. november 2003 #341 Skrevet 13. november 2003 Oppsummering!!! Kommer: sunshine-t marianne remyline englepusen crazee milo+ alfa vimsevips bedheadmelissa limbo KANSKJE: minniepus har ikke planlagt så langt frem,men vet hvor vi er.. under`n virgo+ må overtales masse fru fomle tristessa snuski må se om det passer pga amming cassandra *M* sier hun trenger et spark bak,hehe! viwi avhengi av barnevakt tilde joplaya
Arketypen Skrevet 13. november 2003 #342 Skrevet 13. november 2003 rugetid=termin.... eller pappahelg for den saks skyld Nå fikk jeg lyst til å starte en tråd jeg gitt.. PAPPAHELG??? hva er det da?... Har ikke hørt noe om MAMMAHELG lissom.... (Nå har jeg guttungen mer enn helger, kan være det..) jaja...
Arketypen Skrevet 14. november 2003 #345 Skrevet 14. november 2003 Kunne du tenke deg en tur til gamle trakter om vi atar et AGDER-TREFF da Sunshine?.....
Gjest sunshine-t Skrevet 14. november 2003 #346 Skrevet 14. november 2003 Ja.... Hadde sikkert hatt lyst til det. Så får vi se om kontoen er like enig..hehe!! Neida.. vi kunne tatt det som en helgetur til fam min i sør. Regner med at treffet hadde blitt i krs da.. og at det blir over nyttår!! Men back to basic ; JA jeg hadde nok blitt med på det
Gjest sunshine-t Skrevet 16. november 2003 #347 Skrevet 16. november 2003 jøsses, er vekke en helg fra kg og må nesten på side to for å hente opp... heheh!!! 6 dager igjen!!!
Arketypen Skrevet 16. november 2003 #348 Skrevet 16. november 2003 da skriver ordner jeg et treff her for deg og meg...
Gjest sunshine-t Skrevet 17. november 2003 #351 Skrevet 17. november 2003 Nok en oppsummering... Oppsummering!!! Kommer: sunshine-t marianne remyline englepusen crazee milo+ alfa Nå nærmer det seg mer og mer og jeg håper i det lengste at det kommer noen over fra kanskje listen. så nå får vi se om crazee har gjort en god jobb på å omvende folk.. vimsevips bedheadmelissa limbo KANSKJE: minniepus har ikke planlagt så langt frem,men vet hvor vi er.. under`n virgo+ må overtales masse fru fomle tristessa snuski må se om det passer pga amming cassandra *M* sier hun trenger et spark bak,hehe! viwi avhengi av barnevakt tilde joplaya
Marianne Skrevet 18. november 2003 #353 Skrevet 18. november 2003 Nå nermer det seg og det skal bli kejmpekoselig å treffe dere alle sammen. Kanskjerne må nok komme på banen nå. Tenk for en kjekk kveld dere går glipp av. Kom igjen hopp på
Joplaya Skrevet 18. november 2003 #354 Skrevet 18. november 2003 Mitt kanskje blir til kommer ikke - må jobbe den kvelden. Så nå slipper jeg tenke noe mer på anonymiteten min - foreløpig
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #355 Skrevet 19. november 2003 usj da joplaya.. kanskje neste gang da? 3 dager igjen!!
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #356 Skrevet 19. november 2003 Oppsummering!!! Kommer: sunshine-t marianne remyline englepusen crazee milo+ alfa vimsevips bedheadmelissa limbo KANSKJE: minniepus har ikke planlagt så langt frem,men vet hvor vi er.. under`n virgo+ må overtales masse fru fomle tristessa snuski må se om det passer pga amming cassandra *M* sier hun trenger et spark bak,hehe! viwi avhengi av barnevakt tilde
Gjest sunshine-t Skrevet 19. november 2003 #357 Skrevet 19. november 2003 Nå har det seg sånn at jeg har fått jobb!!! Jippi!!!! Men er jeg satt opp på vakt til lørdag......
@lfa Skrevet 19. november 2003 #359 Skrevet 19. november 2003 Eneste løsningen er å si opp jobben! :blunke:
Tilde Skrevet 19. november 2003 #360 Skrevet 19. november 2003 Er du satt opp,eller er du ikke satt opp sunshine-t?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå