Arketypen Skrevet 3. november 2003 #261 Skrevet 3. november 2003 *kremt..... Får jeg lov å ta med Lillian på treffet?....
*Lillian* Skrevet 3. november 2003 #263 Skrevet 3. november 2003 Da får dere slenge meg med på kanskje-lista Lillian
Mette Skrevet 3. november 2003 #264 Skrevet 3. november 2003 Så koselig, solstrålen fikse det, når hun kommer på. Best at jeg ikke roter i systemet. :blunke:
Gjest sunshine-t Skrevet 3. november 2003 #265 Skrevet 3. november 2003 Lillian har lurt meg trillrund tidligere med treffet hun!! *tull&tøysejente* jeg ble skikkelig glad og hadde ført henne og virgo opp på listen, når de sa at de bare kødda... jeg satt jo omtrent og hoppet i stolen av glede over at flere ville komme!! men fører opp jeg! :blunke:
Gjest sunshine-t Skrevet 3. november 2003 #266 Skrevet 3. november 2003 Kommer: sunshine-t marianne remyline englepusen crazee milo+ alfa vimsevips bedheadmelissa limbo KANSKJE: minniepus har ikke planlagt så langt frem,men vet hvor vi er.. under`n virgo+ må overtales masse fru fomle tristessa snuski må se om det passer pga amming cassandra *M* sier hun trenger et spark bak,hehe! viwi avhengi av barnevakt tilde joplaya
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #267 Skrevet 4. november 2003 hehe.. Mathias og Arketypen er samme komiske figur da... Men uansett må det her i heimen prioriteres barn, så jeg kan ikke komme....
Gjest sunshine-t Skrevet 4. november 2003 #268 Skrevet 4. november 2003 *gjeeeesp* hekkan så trøtt jeg er!!! *skylder på det jeg*
Arketypen Skrevet 4. november 2003 #269 Skrevet 4. november 2003 under`n er et morsomt nick! Hva er under`n tro?... hihi..
Gjest sunshine-t Skrevet 4. november 2003 #270 Skrevet 4. november 2003 ja si det..begynner å under litt over det jeg også!
Gjest sunshine-t Skrevet 6. november 2003 #276 Skrevet 6. november 2003 Entusiasmen er til å ta å føle på gitt!!!! Sitte så ei kula! heh!!måtte bare..
@lfa Skrevet 6. november 2003 #277 Skrevet 6. november 2003 Sunshine-t & Marianne (forsto det slik at dere reiser sammen?), når kommer dere til byen? Min forhåndsdate med Remyline gikk i vasken (pokkers Stavangerske), så jeg kommer direkte på treffet i stedet. Men jeg gidder ikke komme aller først, så da vaser jeg heller rundt litt i mellomtiden.
Gjest sunshine-t Skrevet 6. november 2003 #278 Skrevet 6. november 2003 Hm.. når vi kommer.. vi er jo de første som kommer, det sier seg jo selv. Men jeg har ikke snakket med marianne i dag, så jeg vet ikke. må sjekke hvordan det passer med tog. For jeg skal jaffal IKKE kjøre.. Neida, tuller, men jeg skal ikke kjøre. Men jeg skal gi deg beskjed med en gang jeg vet noe
@lfa Skrevet 6. november 2003 #279 Skrevet 6. november 2003 Oki! Jeg er foressten i byen rundt 18:30. Kommer dere senere, tasser jeg bare rundt litt og prøver å ikke rote meg bort. Neida, er ikke så ille nå lenger... :blunke:
Mette Skrevet 6. november 2003 #280 Skrevet 6. november 2003 @lfa da, eg komme ner te byn då eg, passe fint me bussen min ser du. Og te de så lure, ja eg komme på treffe altså, det va bare forhånds daten me @lfa så gjekk i vasken, pga ein teide båd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå