Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg litt? :goodbye: Planlegger en tur til Alcudia til neste sommer :sol: , og lurer da på hvilket hotell vi bør velge... :lete: Er det noen som har erfaring med noen av dem? Finnes jo 6 forskjellige (Nuevas Palmeras, Victoria, Princesa, Piramides, Las Palmeras og Villa Princesa) Var en tur i Cala Bona i fjor og eeeelsket det, men falt jo for den nydelige stranda i Alcudia og vil prøve oss der til neste år. Trivdes veldig godt på Sunwing resort og vil prøve det denne gangen også, siden det er så godt tilrettelagt for barn.

Vi har kommet frem til at vi koster like gjerne på litt ekstra på hotell, ungene (de er 7 og 8 år) legger seg jo gjerne før oss, og da er det greit med en koselig balkong for oss voksne :romeo: uten altfor mye støy og gjerne fin utsikt. I tillegg vil gubben ha stranda i umiddelbar nærhet (nei, nei vi er ikke kresne hi hi :fnise: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer du på hvilket hotell du skal velge, men har bestemt at du skal prøve sunwing resort gangen her også. ? :P

Skrevet

Vi var på sunwing alcudia nå i august, og vi bodde på las piramides i en 3-roms leilighet.

Man har jo ikke strandutsikt i de leilighetene, men de var kjempefine alikevell. Rolig og fint område.

Lå rett bak nuveas palmeras, hvor vi spiste alle måltidene våre med sunwing inclusive.

(en lite trafikert enveisgate måtte krysses)

Mitt inntrykk av Princessa, var at det var en veldig overveldende matlukt der. Veldig glade for at vi ikke bodde på det hotellet!

Nuveas palmeras var fri for matlukt.

De andre leilighetene har jeg ikke noe spesielt inntrykk av.

Tror nok at vi velger las piramides en ev nestegang vi drar dit også

Skrevet

Lurer du på hvilket hotell du skal velge, men har bestemt at du skal prøve sunwing resort gangen her også. ? :P

Hi hi :gjeiper: var kanskje litt vanskelig å skjønne, men Sunwing resort har jo 6 forskjellige hotell å velge mellom, alle er jo Sunwing resort....

Skrevet

Sunwing resort alcudia består av 6 hoteller/leilighets-områder

Skrevet

Aha, my bad ;) finest leilighetene som ligger helt ved stranda :D men kanskje mye bråk om kveldene til ungene? Fra showet de har mener jeg.. Vet ikke når ungene dine legger seg jeg da men :)

Skrevet

Aha, my bad ;) finest leilighetene som ligger helt ved stranda :D men kanskje mye bråk om kveldene til ungene? Fra showet de har mener jeg.. Vet ikke når ungene dine legger seg jeg da men :)

[/quot

Leilighet ved stranda høres bra ut, og bråk er vi ikke redd for, unga legger seg når de er trøtte :gjeiper: Men greit om man kan høre hva den andre sier når man sitter på balkongen da.... På Cala Bona hadde vi leilighet ut mot bassenget, men det var ikke hovedhotellet, så var lite med underholdning på kvelden. Holder vel ikke på så lenge siden det er masse Happy Family rom i nærheten... eller?

Skrevet

Underholdningen er (delvis) innendørs i Lime bar Princessa, så bråk på kveldstid ville jeg ikke bekymret meg for.

Kveldsshowet begynner kl 21.30 mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...