AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Jeg er ei jente på 26 som har klart å bli betatt av en ganske nøyaktig 25 år eldre mann som jeg av og til treffer i jobbsammenheng. (Begge er single, så ikke noe problem der.) Jeg er i første omgang ikke interessert i noe veldig forpliktende med han, men kunne helt klart tenke meg en intim flørt eller hva jeg skal kalle det. Men så lurer jeg på, hvor sannsynlig er det at en mann vil være interessert i noe slikt med en såpass mye yngre dame? (Jeg ser helt OK ut, men er ikke akkurat noe modellemne og er ganske uerfaren med menn egentlig.) Hvordan kan jeg gå fram for å bli bedre kjent og finne ut om det kan bli til noe mer?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Man går frem på samme måte som om han var 25...vil jeg anta. :gjeiper: Alder er ikke en skummel greie som endrer folk nevneverdig annet enn at de blir lett rynkete og grå utenpå! Han vil kanskje stusse over at du som er "så ung" i forhold er interessert, og være redd for at du kødder. Men jevnt over, jeg tror ikke han funker noe annerledes enn andre menn der. Og om dere har mye å snakke om og masse felles.. ja da er det bare å kjøre på da! Be ham på kino!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Ja, mye vil selvfølgelig være det samme som med en jevnaldrende. Det er bare at jeg er redd det er en stor sjanse for at han vil synes jeg er helt uinteressant på grunn av alderen og at han ikke synes noe om så mye yngre damer.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Er det deg Hilde? I såfall synes jeg du ser godt ut, og jeg blir gjerne med på en "intim flørt"..
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Er nok mange menn som vil ha en Jente som er yngere, jeg syntes du burde prøve deg på han! Og hvis du ikke har så mye erfaring fra før er det en fin anlrdnimg til å få det sammen med en som er eldre og trygg! Jeg har selv et sånn forhold til en mann som er 38 år eldre enn meg, og det er helt fantastisk! Jeg syntes du burde ta sjansen! Man lever bare en gang og burde ta sjansen på det man brenner for! Hva har du å tape, anyway? Go girl;)
Gjest Gjest TS Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Oi, 38 år var mye! Men tviler ikke på at det kan være fantastisk, som du skriver! Har du lyst til å fortelle litt om hvordan du fikk ham på kroken?
womenwomen Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Er nok mange menn som vil ha en Jente som er yngere, jeg syntes du burde prøve deg på han! Og hvis du ikke har så mye erfaring fra før er det en fin anlrdnimg til å få det sammen med en som er eldre og trygg! Jeg har selv et sånn forhold til en mann som er 38 år eldre enn meg, og det er helt fantastisk! Jeg syntes du burde ta sjansen! Man lever bare en gang og burde ta sjansen på det man brenner for! Hva har du å tape, anyway? Go girl;) Gammel mann gjør så godt han kan : ) he he
I Grosny Skrevet 18. september 2010 #8 Skrevet 18. september 2010 Jeg er ei jente på 26 som har klart å bli betatt av en ganske nøyaktig 25 år eldre mann som jeg av og til treffer i jobbsammenheng. (Begge er single, så ikke noe problem der.) Jeg er i første omgang ikke interessert i noe veldig forpliktende med han, men kunne helt klart tenke meg en intim flørt eller hva jeg skal kalle det. Men så lurer jeg på, hvor sannsynlig er det at en mann vil være interessert i noe slikt med en såpass mye yngre dame? (Jeg ser helt OK ut, men er ikke akkurat noe modellemne og er ganske uerfaren med menn egentlig.) Hvordan kan jeg gå fram for å bli bedre kjent og finne ut om det kan bli til noe mer? Du kan jo prate og ha det moro med mannen. En ting som du kanskje vil bli litt overrasket over er at voksne menn ikke er så innmari voksne allikevel. En mann på 51 kan faktisk være mye mer ung enn deg, husk at han har vært ung mye lenger enn deg, så det er noe han kan
Gjest norah Skrevet 18. september 2010 #9 Skrevet 18. september 2010 flørt med ham davel? sjekktriksene er vel nesten de samme uansett alder, bare med litt mer fremmedord jo eldre man blir i aller verste tilfelle synes han det er et fantastisk kompliment. du kan jo midt i en samtale bare innrømme at "vet du, jeg må innrømme at jeg faktisk er litt små-betatt av deg. kan ikke forklare det." dersom du dropper å beføle ham/være beruset/flørte enda mer - men bare si det rett ut på en avslappet måte - så er det lettere for ham å fortsette, eller å høflig avvise ved å komme med en forklaring. dersom han kommer med en forklaring som er veldig formell i tonefallet, så er det lett å bare smile, være enig i utsagnet, og si på en bekymringsfri og smilende måte at "jaja, du får ta det som et kompliment da, ha en videre hyggelig kveld - neste gang lover jeg å oppføre meg". ingen kan bli sure av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå