Gjest Mille Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Kjæresten min og jeg hadde avtalt hotell fra i dag til i morgen. Bare slappe av og kose oss. Det er noen timer å kjøre, så kjæresten sa i går at han var så fryktelig sliten (noe han ofte er) og han hadde ikke penger til det denne helgen, men heller neste helg. Greit nok. Vi har tidligere snakket om at han ikke må drikke alkohol fordi det setter han ut lenge etterpå, han blir sliten i flere dager. Han bruker også alltid MASSE penger på byen, han klarer ikke stoppe etter to pils hvis han først har gått ut. Nå får jeg vite at han har dratt på byen med en kompis. Jeg blir så skuffet og lei meg siden vi hadde en avtale om å møtes denne helgen, men som han plutselig verken orket eller hadde penger til, og så gjør han noe nå som koster masse penger og som er det som sliter han mest ut av alt. Har lyst å sende han en sint melding, er så skuffet. Hva bør jeg gjøre evt skrive?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Jeg synes ikke du skal skrive noe nå når han er ute, vent og snakk med han i morgen eller når han er edru. Han prioriterer deg tydeligvis ikke.. men samtidig kanskje han trengte en tur ut med gutta hvis det var lenge siden? Men synes det var litt dårlig gjort av han å gjøre det sånn.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Han synes det er mer gøy å være med kompisen sin enn med deg.
I Grosny Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Jeg ser for meg hva som har skjedd: rrrrrrrrrrrr-telefon fra kameraten: Hei!, skjer a? Bli med på byn. Alle gutta kommer. Heftig band. Typen: Ikke aktuelt, skal spare penger til romantisk helg med dama K: Ikke vær så tøffel a, bare en øl , det koster ikke no T: Glem det K: Jeg spanderer den ølen, Kim og Tommy kommer også, alle gutta er der. En liten tur klarer du vel T: Ok, men bare en liten tur, jeg drar hjem til barne-tv. Altså, jeg tror rett og slett kameraten har vært hakket bedre til å friste typen din denne gangen her. Du har konkurranse, og må nok friste litt bedre for å vinne hans tid litt mer.
Plutseliten Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Synes også du skal vente til i morgen. Det kommer ikke noe godt ut av å sende en sint melding når han er ute med kompisene. Han kommer sikkert ikke til å ta det så seriøst som i morgen.. Skjønner godt at du bare vil brøle ut til han over melding, det var dårlig gjort..
I Grosny Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Synes også du skal vente til i morgen. Det kommer ikke noe godt ut av å sende en sint melding når han er ute med kompisene. Han kommer sikkert ikke til å ta det så seriøst som i morgen.. Skjønner godt at du bare vil brøle ut til han over melding, det var dårlig gjort.. Sinna melding er bortskremmende, bestemt melding er mas, kosete melding kan funke tiltrekkende- det kommer an på.
Plutseliten Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Sinna melding er bortskremmende, bestemt melding er mas, kosete melding kan funke tiltrekkende- det kommer an på. Hva er det du mener? Jeg vet jo det jeg og...
Jade Skrevet 17. september 2010 #8 Skrevet 17. september 2010 Ikke send melding. Ring heller ei venninne og finn på noe gøy! Pass på å legg planer for morgendagen også, så har du noe å glede deg til Og på søndag hvis du sitter alene, så se en koselig film mens du tenker tilbake på alt det gøye du gjorde i helgen.
Gjest Mille Skrevet 17. september 2010 #9 Skrevet 17. september 2010 Sinna melding er bortskremmende, bestemt melding er mas, kosete melding kan funke tiltrekkende- det kommer an på. Kanskje jeg bare ikke skal gi lyd fra meg. Han fortalte meg ikke selv at han er på byen, men kjenner han så godt at jeg skjønenr det på noen meldinger han sender. Han prioriterer som han vil, jeg er ikke vanskelig, men synes dette var dårlig gjort. Var han som maste om den hotellhelgen også, og jeg vet at siden han gjør dette nå kommer han kanskje ikke til å orke å møte meg neste helg heller
I Grosny Skrevet 17. september 2010 #10 Skrevet 17. september 2010 Kanskje jeg bare ikke skal gi lyd fra meg. Han fortalte meg ikke selv at han er på byen, men kjenner han så godt at jeg skjønenr det på noen meldinger han sender. Han prioriterer som han vil, jeg er ikke vanskelig, men synes dette var dårlig gjort. Var han som maste om den hotellhelgen også, og jeg vet at siden han gjør dette nå kommer han kanskje ikke til å orke å møte meg neste helg heller Jeg synes jeg leser noe destruktivt og negativt her. Hvor er gleden? Dette virker litt feil. Kjærlighet og glede skal henge sammen. I stedet for å glede deg til å møte han, så er trist fordi han drar ut på øl. Hvis han gleder seg til å møte deg, da er jo "å ikke orke å møte meg" feil. Du virker så trist. Akkurat som om du ikke klarer å glede deg alene. Som om du har for få egne spennende prosjekter. Hva med venninner? Hva med å delta på flere sosiale eller treningsaktiviteter? Eller en ny og spennende tilleggsutdanning? Hvis du skal henge all din glede på mannen som ikke er hjemme, da blir jeg ikke imponert over gledeopphenget ditt.
MissStiles Skrevet 17. september 2010 #11 Skrevet 17. september 2010 Ikke ring eller send sms til han ikveld. La han ha det gøy med kamerater. Også venter med å snakke med han til imorgen.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2010 #12 Skrevet 18. september 2010 Jeg synes jeg leser noe destruktivt og negativt her. Hvor er gleden? Dette virker litt feil. Kjærlighet og glede skal henge sammen. I stedet for å glede deg til å møte han, så er trist fordi han drar ut på øl. Hvis han gleder seg til å møte deg, da er jo "å ikke orke å møte meg" feil. Du virker så trist. Akkurat som om du ikke klarer å glede deg alene. Som om du har for få egne spennende prosjekter. Hva med venninner? Hva med å delta på flere sosiale eller treningsaktiviteter? Eller en ny og spennende tilleggsutdanning? Hvis du skal henge all din glede på mannen som ikke er hjemme, da blir jeg ikke imponert over gledeopphenget ditt. Enig i denne. Pluss at jeg skjønner ikke hvorfor man skal trekke konklusjoner uten å ha snakket med personen om det engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå