Gå til innhold

Hva slags sko har DU på deg når du skal på kino?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett og slett; Hva slags sko har DU på deg når du skal på kino?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva jeg har på meg, men alt fra joggesko til ballerinasko til støvletter :)

Skrevet

Kommer an på været den dagen. Skal på kino i morgen og tar sikkert på meg helt ordinære joggesko. Om vinteren har jeg selvfølgelig tykkere vintersko.

Skrevet

Litt av et rart spørsmål.... Tar på meg det jeg føler for, og passer med resten av antrekket - som alle andre situasjoner.

Skrevet

Veldig væravhengig.

Varmt - lette sommersko eller endatil sandaler

Regn - sommersko eller støvler

Vinter - støvletter

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Samme skoa som jeg har på meg den dagen jeg skal på kino... Planlegger ikke antrekket mitt utifra om jeg skal på kino eller ikke...

Skrevet

Kinostøvlene mine, selvfølgelig! Hva ellers? :klø:

Eller, om det er komedie jeg skal se, har jeg alltid på ballerina-sko, de passer best til sånne morofilmer føler jeg :popcorn:

Skrevet

Sko som er lette å ta av, slik at jeg enkelt kan legge beina på seteryggen foran ;)

Skrevet

De samme skoene jeg bruker ellers. Hvorfor skulle jeg hatt på meg noen andre sko fordi jeg skal sitte i en kinosal i 2 timer? :klø:

Skrevet

De samme skoene som ellers.

Skrevet

Skoene som jeg bruker ellers.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

tar på meg sko som passer der og da...så tar jeg dem ofte av når jeg ser filmen! Mer komfortabelt på den måten. Og sitter det ingen forann meg så slenger jeg like gjerne beina på setet forann meg :P

Skrevet

som regel joggesko, siden jeg generelt bruker det mesteparten av tiden ellers :)

Skrevet

vanlige sko.. som som oftest er ballerinasko eller pumps, for det er det jeg bruker ellers;)

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på. Tar på meg de skoene som passer til resten av antrekket. Har ikke på meg noe spesielt hverken på kles- eller skofronten når jeg skal på kino.

Skrevet

Kinostøvlene mine, selvfølgelig! Hva ellers? :klø:

Eller, om det er komedie jeg skal se, har jeg alltid på ballerina-sko, de passer best til sånne morofilmer føler jeg :popcorn:

Veldig enig med deg, samme her :)

Skrevet

De skoene jeg har på meg den dagen jeg velger å gå på kino...

Har aldri noensinne tenkt ut sko eller antrekk for en kinotur.

Skrevet

Merkelig spørsmål som jeg aldri har tenkt på...

De perfekte kino-skoene må være sko som ikke lager lyd, og som er behagelige å ha på hele tiden mens filmen varer.

Hva jeg bruker er selvfølgelig avhengig av været og årstiden. Jeg er mer opptatt av komfort enn utseende for sko, og går aldri med høye hæler. Normalt har jeg på meg skoene hele tiden mens jeg er på kino , men jeg har vært på filmmaraton som har vart så lenge at jeg har tatt av meg skoene for å kunne strekke på tærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...