Linenor Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 (endret) Som nevnt i tittelen; Er på jakt etter behagelige pensko med litt hæl (da mener jeg ikke 10cm) Trenger anbefalinger fra dere som har erfaringer, og selvfølgelig hvor jeg eventuelt kan få tak i skoene! Endret 17. september 2010 av Linenor
Gjest Bond Skrevet 18. september 2010 #2 Skrevet 18. september 2010 Om viktigste er at de er behagelige, da hadde jeg anbefalt Ecco. De har kanskje ikke de dristigste designene, men er fryktelig gode å ha på!
Gjest petre Skrevet 18. september 2010 #3 Skrevet 18. september 2010 Clarks http://www.clarks.no/products/womens/shoes kar veldig gode sko, alt fra litt klassiske til tøffe modeller.
dobby Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 El Naturalista sine sko er veldig behegelige.
Gjest Lille-pus Skrevet 18. september 2010 #5 Skrevet 18. september 2010 (endret) Dersom du enten bor, eller av og til er på besøk, i Oslo-området så kan jeg varmt anbefale Enzo-Poli. Ta en titt under "Høstkolleksjonen 2010" og videre "Walking city". Kanskje du finner det du er på jakt etter der ? Lestene de skoene sys etter passer i alle fall føttene til Lille-pus som hånd i hanske og jeg kan gå i dem hele dagen uten å bli sliten i hverken ankler, legger eller føtter Endret 18. september 2010 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå