Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte en kjole fra nelly.com, og betalte den med en gang. Nå har jeg fått mail om ordrebekreftelse, og enda en om at pakken min er sendt. Men jeg har ikke fått et sporingsnummer? Er dette ikke vanlig hos Nelly?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilte en kjole fra nelly.com, og betalte den med en gang. Nå har jeg fått mail om ordrebekreftelse, og enda en om at pakken min er sendt. Men jeg har ikke fått et sporingsnummer? Er dette ikke vanlig hos Nelly?

Du får nok kjolen rett i postkassa, og da får du ikke sporingsnummer på den. Sporingsnummer får du om du må hente pakka på posten.

Skrevet

Aha, det kan jo hende ja. Regner med pakken er ganske liten siden det kun er en kjole :) Har du (eller noen andre) erfaring med Nelly.com? Hvor lang tid det bruker å ta osv?

Skrevet

Jeg husker ikke nøyaktig hvor lang tid det tok, men de kom rimelig raskt den gangen jeg bestilte derfra hvertfall. Har forsøkt å bestille en gang til seinere men da skjedde det et eller annet akkurat i det varene skulle betales så beløpet ble trukket fra min konto men ordren ble ikke registrert hos dem. Dette var på kvelden så jeg sende en mail om problemet, fikk svar på morgenen dagen etter og pengene ble overført tilbake til meg asap. Ikke noe vondt å si om Nelly hvertfall :)

Skrevet

I dag kom den heldigvis! Så Nelly.com er mer en godkjent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...