AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #1 Del Skrevet 17. september 2010 Hva er vitsen med å ta ketchup på pizza? Gjør du det? Og hvorfor spiser noen pizza med kniv og gaffel? Gjør du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 17. september 2010 #2 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg spiser ikke ketsjup på pizza, ettersom jeg synes det drukner alt av smak fra pizzaen. Bruker kniv og gaffel fordi det er fint å ikke få masse fett på fingrene. Pleier å ende med fettflekker over alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 17. september 2010 #3 Del Skrevet 17. september 2010 Ketchup på pizza spiser jeg ikke, men grunnen til at noen bruker det er vel fordi de synes det er godt. Jeg spiser pizza med kniv og gaffel hvis: 1. Den er styggelig varm, for å slippe å brenne fingrene og for å kunne lage små biter som kan blåses på så jeg ikke brenner meg i munnen. 2. Den er av den hjemmelagede typen med mye fyll, ellers blir det bare søl og griseri. 3. Jeg er et sted der man ikke spiser med fingrene, fordi det er høflig å følge skikken der man er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 17. september 2010 #4 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg syns det er godt med litt ketchup på pizzan, men ikke over hele. Lager som regel en "H" med ketchupen på hvert stykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opus Skrevet 17. september 2010 #5 Del Skrevet 17. september 2010 Bruker kun Ketchup på Pizza-grandiosa (orginal) evt hjemmelaget som passer med det. Hva vitsen med det er, er vel at det smaker bedre da Men bruker ikke ketchup på andre pizzaer. Kniv og gaffel er vel for å ikke bli skitten på fingrene. Jeg spiser aldri pizza med kniv og gaffel, uansett om jeg spiser hjemme eller på en kjempefin og dyr resturang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 17. september 2010 #6 Del Skrevet 17. september 2010 jeg har ketchup på orginal grandis, syns den smaker bedre. Og pizza spises med fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 17. september 2010 #7 Del Skrevet 17. september 2010 Ketchup hører ikke hjemme på pizza synes jeg, ketchup er altfor søtt til å passe på pizza. Jeg spiser de fleste pizzatyper med fingrene, men bruker kniv og gaffel de gangene jeg spiser "tynn bunn pizza" ute, da blir det bare feil å spise med fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. september 2010 #8 Del Skrevet 17. september 2010 Om jeg bruker ketchup eller ikke avhenger av pizzaen, noen ganger synes jeg det er godt. "Tradisjonell" pizza med tjukk bunn, kjøttdeig, løk og ost er godt med ketchup, samme med den gode, gamle grandisen. Sist helg laget jeg pizza med hvitløksmarinert kylling, oliven, blåmuggost og ruccola. Falt meg liksom ikke inn å putte ketchup på det engang. Pizza smaker best med fingrene, men om man har masse fyll på, så er det fint med kniv og gaffel. Eller hvis man er på et sted hvor det virker mest naturlig å spise med kniv og gaffel (fin restaurant etc.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 17. september 2010 #9 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg spiser omtrent bare hjemmelaget pizza, så da spiser jeg med kniv og gaffel. Ketchup bruker jeg aldri på pizza uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 18. september 2010 #10 Del Skrevet 18. september 2010 Ketchup liker jeg ikke så det spiser jeg aldri på pizza. Jeg liker å spise pizza med kniv og gaffel, det blir mye mindre gris. Nå spiser jeg stort sett pizza med tynn bunn, da. De med tjukkere bunn kan jeg finne på å spise med hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 18. september 2010 #11 Del Skrevet 18. september 2010 Spiser ikke ketchup på pizza, men bearnesaus. Men på pannekaker med ketchup bruker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awsome Skrevet 18. september 2010 #12 Del Skrevet 18. september 2010 Hva er vitsen med å ta ketchup på pizza? Gjør du det? Og hvorfor spiser noen pizza med kniv og gaffel? Gjør du det? Eg gjorde det ofte når eg var yngre, men no har eg bare ketchup på om det er ein type pizza eg egentlig ikkje er så begeistra for. Om det er ein god pizza så gjør eg ikkje det. Eg spiser med kniv og gaffel ein gang i blant. Blir mindre søl, og slipper kliss på fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applestore Skrevet 18. september 2010 #13 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg bruker ketchup på hjemmelaget pizza og forssenpizza, men ikke pizza fra f.eks Dollys og peppes De jeg har ketchup på, bruker jeg gaffel, de andre ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #14 Del Skrevet 18. september 2010 Åhhh, jeg fikk lyst på pizza! Jeg/vi bruker alltid kniv og gaffel når vi spiser pizza. Jeg lager hjemmelaget italiensk pizza med meget tynn bunn. Ketchup har jeg aldri i hus, det er ikke noe jeg bruker på hverken pizza eller annen matvare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 18. september 2010 #15 Del Skrevet 18. september 2010 Bruker ketchup på hjemmelaget pizza, fordi jeg synes det smaker godt. Spiser ofte med kniv og gaffel pga. mye fyll. Har ingenting ekstra på frossenpizza, men bruker ofte hvitløksdressing (ikke sånn på flaske) til restaurantpizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
biggest skrt Skrevet 2. april 2020 #16 Del Skrevet 2. april 2020 On 9/17/2010 at 4:35 PM, Guest Mahareth said: Jeg spiser ikke ketsjup på pizza, ettersom jeg synes det drukner alt av smak fra pizzaen. Bruker kniv og gaffel fordi det er fint å ikke få masse fett på fingrene. Pleier å ende med fettflekker over alt! commit fork outlet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #17 Del Skrevet 2. april 2020 2 minutter siden, biggest skrt skrev: commit fork outlet Gikk du inn på en 10 år gammel tråd kun for det der? Anonymkode: 2c797...095 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwkwardAlice Skrevet 2. april 2020 #18 Del Skrevet 2. april 2020 Kommer an på pizzaen for min del. Er det Grandiosa eller hjemmelaget med ost, saus og kjøttdeig har jeg som regel ketchup på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. april 2020 #19 Del Skrevet 2. april 2020 Selvfølgelig ikke, det ødelegger pizzaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 2. april 2020 #20 Del Skrevet 2. april 2020 Får jo håpe TS har klart å komme til bunns i dette kompliserte spørsmålet, mtp. at det er 10 år siden... Men "vitsen" er vel at noen synes det smaker godt Jeg gjør det ikke selv, men jeg spiser med kniv og gÆffel. Bruker bestikk på brødskiver også, når pålegget krever det, og det er hensiktsmessig. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk du inn på en 10 år gammel tråd kun for det der? Anonymkode: 2c797...095 Det synes jeg også var litt underlig... Hvordan ender man egentlig opp i en ti år gammel tråd som handler om kÆsjuup på pizza? Guugler man "ketchup på pizza" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå