Gjest yojo Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Trenger boktips, straks ferdig med "Salvadorena" av Cecilia Samartin (Har lest de andre bøkene hennes) Liker som sagt hennes bøker godt, "Øya" synes jeg var veldig god og "Tusen strålende soler".... Da vet dere hvilke bøker jeg liker........ Noen som har noen bøker å anbefale i den katogorien??? Takk
Gjest ThatWoodcut Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Da jeg så overskriften hadde jeg tenkt å anbefale "Øya", men det trenger jeg vel ikke Jeg kommer ikke på noen i den kategorien, men hvis du vil ha en skikkelig utfordring burde du lese "I all evighet" av Ken Follett. Den varer, som tittelen sier ganske lenge, og man blir veldig engasjert. Om boken på wikipedia: http://no.wikipedia.org/wiki/I_all_evighet
Gjest yojo Skrevet 19. september 2010 #3 Skrevet 19. september 2010 Må man ha lest den første.. så det var en oppfølger? Takk for tips, tips gjerne mer, hvis du kommer på noe
Gjest ThatWoodcut Skrevet 19. september 2010 #4 Skrevet 19. september 2010 Oppfølger? Det visste ikke jeg i hvert fall...og historien begynner jo med de fire hovedkarakterene som barn og følger dem til de blir voksne. Jeg savnet i hvert fall ikke den første boken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå