Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca halvannet år siden gikk jeg og min forhenværende hver til vårt. Han hadde vært utro, tente ikke lenger på meg og dette slet veldig på meg, spesielt siden vi hadde et barn på da 11mnd sammen.

Etter bruddet brukte jeg lang tid på å komme meg opp, men nå har jeg det strålende. Har datet litt, men liksom ikke villet noe mer eller følt noe spesielt. Har vært meget enkelt, guttene jeg har datet har vært klegg etter meg og jeg hadde de rundt lillefingeren, men ble aldri noe seriøst.For det første fordi jeg aldri følte nok, for det andre fordi jeg ikke var klar.

Fram til nå...

Har møtt en fantastisk mann. Snill og fantastik herlig snakke med. Ble først kjent via nettet. snakket i fler mnd og møttes for første gang i sommer. Har nå hatt en date nr 2. Skikkelig koselig, og samme syntes han som sende meg sms like etterpå om at det hadde vært meget hyggelig og han vil gjerne gjenta det..

Men det er nå jeg detter ut av spillets regler. Mange år siden jeg har vært der jeg er nå og sist var jeg jo mye yngre. Nå er vi voksne mennesker i begynnelsen av 30årene. Jeg får jo bare lyst å kontakte han og allerede foreslå å treffes igjen. Men vil ikke være for masete...

Sms-mas kan jo lett oppfattes slitsomt og klengete.. på en annen side, kanskje hyggelig om jeg tar konkret initiativ.

Sitter på jobben og føler meg igrunnen som en fjortis innvendig. tror jommen jeg er litt betatt :) igjen... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest elfindesemana
Skrevet

Herlig!!

Har ikke tid til et lengre svar, ville bare si thumbs up og good for you!! :klemmer:

Skrevet

Jeg synes at folk burde ikke legge for mye i "regler" og burde heller gjøre det som føles riktig. Det skader jo ikke med en hyggelig melding som sier at du syntes det var også kjempehyggelig og kunne gjerne tenke deg å gjenta det ganske snart.

Så jeg synes de reglene om å vente x antall dager før man tar kontakt, eller telle hvem som sendte sms sist er litt tåpelige. Men alt med måte da, man kan jo bli litt masete om man sender 25 sms etter første date. Men hvis man ikke har planer å bli helt ekstrem, synes ikke jeg at man skal tenke hvor mye om sånne ting :)

Kos deg med datene du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...