Gå til innhold

Blair i Gossip Girl stil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt stil ikon er Blair i Gossip Girl. Slik som hun var kledd i sesong 1 og 2. I real life går jeg langt fra kledd slik som henne. Er ikke noe født fashionista.

http://www.google.no/images?q=blair%20gossip%20girl%20fashion&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=no&tab=wi&biw=1440&bih=620

Noen som har samme klesstil som har tips? Bloggere som har den stilen? Nettsider å hente inspo fra? Det ser så stillig ut med den stilen. Men i praksis så er det nærmeste jeg har kommet stilen og kjøpt meg noen kjoler og strømpebukser i Blair farger :sjenert: Og hårbånd da

Jeg liker bedre å gå i kjoler enn bukser, men alltid vært litt sånn jente som har vært underlagt "janteloven". Hårbøyler har jeg også følt at jeg får kommentarer om "jåleri" for. Folk har et bilde av meg i jeans og allværsjakke og at pynt tilsier tights og tunika...

Hjelp jenter! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte* Må da være flere som liker Blair i Gossip Girl stilen.

Skrevet

Google preppy clothes eller noe sånt :)

Da kommer det opp abercombie & fitch klær. Grøss :gjeiper: Vil ha east coast preppy, ikke oslo preppy = bærums yuck. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...