Gå til innhold

billig frisør i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er rette plassen å legge dette men, er det noen som vet om frisørsalonger i bergen som striper billig. Har hørt litt rundt men de tar alt fra 700-2000 kr. Og det blir litt dyrt. Trenger sårt å stripe håret, men til de prisene har jeg ikke råd. Håper inderlig på svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40% studentrabatt på chic frisør i Håkonsgaten. Veldig flinke. Kan anbefale Judy til klipp hvertfall.

Skrevet

Eg stripa håret hos Think hairwear i Åsane (men salongen ved Fløyen har jo samme pris), og då betalte eg 1500 kr. Då brukte frisøren veldig mykje farge sidan eg har kjempetjukt hår, i tillegg brukte ho tre forskjellege fargar. Var difor det blei 1500 kr visst nok, hadde eg tatt "vanleg" striping hadde det ikkje blitt like dyrt.

Blir kanskje for dyrt likevel, men det var i alle fall mi erfaring. Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Skrevet

40% studentrabatt på chic frisør i Håkonsgaten. Veldig flinke. Kan anbefale Judy til klipp hvertfall.

Har høyrt ein del negativt om den salongen. Ei venninne skulle ta lysebrune striper i sitt mørkebrune hår, endte opp som platinablond.

Skrevet

Har høyrt ein del negativt om den salongen. Ei venninne skulle ta lysebrune striper i sitt mørkebrune hår, endte opp som platinablond.

Har stusset håret der flere ganger. Veldig billig (ca 250 kr) og stort sett greit resultat. Likevel litt varierende ekspertise på frisørene og jeg er ikke sikker på om jeg hadde turt å stripe/farge håret der.

Sist jeg var der ville frisøren klippe en viss lengde på håret mitt uten å se skikkelig på det, kun på grunnlag av tid siden jeg klippet det sist og at jeg hadde krøller, så håret var nok tørt (har ikke det, bare noe fall)!

Nå skal jeg koste på meg stuss og panneluggklipp på Adam og Eva, og grugleder meg. Håper det er verdt pengene ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...