Gjest Maline Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 For en stund siden kom jeg over en msn logg på pc til kjæresten,(han er 36) hvor han hadde skrevet med en venn. venn: "Hadde sex med dama på kjøkkenet mens dattra så på tv" Kjæresten: "Hvor gammel er datteren?" "7 år" Kjæresten: "Neste gang spør du om hun kan være med, sikkert trang og god " Jeg synes det var så grusomt ekkelt og klarer ikke å glemme det, jeg vet at kjæresten kan kødde med mye, men dette synes jeg ikke var morsomt. Hva synes dere om det?
Gjest gjest Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Det er noen ting som man bare ikke tuller med og dette er en av de tingene, hadde blitt drittforbanna
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Uff, det var virkelig ikke noe hyggelig lesning... Aner ikke hva jeg hadde gjort, men hadde også hatt vanskelig for å glemme det. Nå vet jeg jo at kompiser kan spøke om ganske mye rart (og ekkelt), men dette går etter min mening over streken...
Papaya84 Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 For en stund siden kom jeg over en msn logg på pc til kjæresten,(han er 36) hvor han hadde skrevet med en venn. venn: "Hadde sex med dama på kjøkkenet mens dattra så på tv" Kjæresten: "Hvor gammel er datteren?" "7 år" Kjæresten: "Neste gang spør du om hun kan være med, sikkert trang og god " Jeg synes det var så grusomt ekkelt og klarer ikke å glemme det, jeg vet at kjæresten kan kødde med mye, men dette synes jeg ikke var morsomt. Hva synes dere om det? Dette syns jeg er grusomt og grotesk å spøke med. Vet noen spøker med slike ting, men det syns jeg ikke på noen måte er morsomt! Mister respekten for folk som spøker sånn. Jeg reagerer nok kraftig, men pedofili er et stort problem i hele verden, så man kan heller velge så mage andre ting å spøke med!!
Ava Mae Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 For en stund siden kom jeg over en msn logg på pc til kjæresten,(han er 36) hvor han hadde skrevet med en venn. venn: "Hadde sex med dama på kjøkkenet mens dattra så på tv" Kjæresten: "Hvor gammel er datteren?" "7 år" Kjæresten: "Neste gang spør du om hun kan være med, sikkert trang og god " Jeg synes det var så grusomt ekkelt og klarer ikke å glemme det, jeg vet at kjæresten kan kødde med mye, men dette synes jeg ikke var morsomt. Hva synes dere om det? WHAT????? Hvem i sine fulle fem skriver noe sånt så fremt du ikke har pedofile tendenser? Også kødder han om det til faren til jenta??? Så fremt jeg ikke var pedofil selv så hadde jeg skrudd av dataen øyeblikkelig og aldri snakka med fyren igjen. Nei, fytti katta hadde jeg hatt barn med denne mannen ville en stor rød alarmknapp blitt skrudd på momentant.
Strix Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Grøss! Hadde jeg vært deg hadde jeg seriøst tvilt på denne mannen og sikkert aldri glemt der... Hadde jeg vært den kompisen han chattet med og skrev dette til hadde jeg blitt rasende!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 Ja, det lurer jeg også på. Reagerte ikke denne kompisen? Er han far til dette barnet eller er han stefar? Ikke det at det har noe å si, det er like ekkelt og ikke noe man spøker med, men bare lurer. Hadde jeg som mor fått vite at faren/stefaren til barnet mitt satt og spøkte om dette til kompiser så hadde det klikket for meg...
fink Skrevet 17. september 2010 #8 Skrevet 17. september 2010 Hvor gamle er dere? Noen gutter/umodne menn kan finne på å si sånne ting uten at de har et pedofilt fiber i seg, bare forferdelig dårlig humor.
CocoPiaf Skrevet 17. september 2010 #9 Skrevet 17. september 2010 Det der fantes ikke litt moro engang
Capricorn Skrevet 17. september 2010 #10 Skrevet 17. september 2010 Herregud! Hvordan gikk samtalen videre? Reagerte ikke faren til jenta på dette da? Han har tråkket over streken for hva man spøker om. Jeg hadde tenkt meg om før jeg fikk barn med han.
Gjest Maline Skrevet 17. september 2010 #11 Skrevet 17. september 2010 WHAT????? Hvem i sine fulle fem skriver noe sånt så fremt du ikke har pedofile tendenser? Også kødder han om det til faren til jenta??? Så fremt jeg ikke var pedofil selv så hadde jeg skrudd av dataen øyeblikkelig og aldri snakka med fyren igjen. Nei, fytti katta hadde jeg hatt barn med denne mannen ville en stor rød alarmknapp blitt skrudd på momentant. Det var ikke faren til jenta, kompisen har visst funnet seg en dame med en jente på syv år.. Jeg tror overhodet ikke at han er pedofil, men jeg har noen ganger irritert meg over at han har en pervers humor. (Men han er fra en del av landet der de ofte har en pervers humor av en el annen grunn) men dette var bare ekkelt, vet bare ikke hvor mye jeg skal legge i det, derfor jeg spør her for å høre hva andre synes..
Gjest Maline Skrevet 17. september 2010 #12 Skrevet 17. september 2010 Hvor gamle er dere? Noen gutter/umodne menn kan finne på å si sånne ting uten at de har et pedofilt fiber i seg, bare forferdelig dårlig humor. Jeg er 24, han er 36..
Gjest Vilma Skrevet 17. september 2010 #13 Skrevet 17. september 2010 Fy faen. Jeg hadde spydd på han.
Ava Mae Skrevet 17. september 2010 #14 Skrevet 17. september 2010 Hvor gamle er dere? Noen gutter/umodne menn kan finne på å si sånne ting uten at de har et pedofilt fiber i seg, bare forferdelig dårlig humor. Du skal være rimelig skakkjørt å umoden på et seriøst lavt nivå når man får seg til å kødde med slike ting. Og mannen er 36 som det kom frem av hovedinnlegget. Det var ikke faren til jenta, kompisen har visst funnet seg en dame med en jente på syv år.. Jeg tror overhodet ikke at han er pedofil, men jeg har noen ganger irritert meg over at han har en pervers humor. (Men han er fra en del av landet der de ofte har en pervers humor av en el annen grunn) men dette var bare ekkelt, vet bare ikke hvor mye jeg skal legge i det, derfor jeg spør her for å høre hva andre synes.. Har dere barn? Jeg hadde rett og slett ikke turt noe annet enn å legge en hel del i dette. Som sagt, jeg har store vansker med å skjønner hvorfor en voksen mann kan kødde om noe slikt hvis han ikke legger noe i det. Pervers humor er jo en ting, jeg personlig er trønder og vant til en del, men pedofili er likevel langt over en akseptert grense.
Gjest Maline Skrevet 17. september 2010 #15 Skrevet 17. september 2010 Nei, har ikke barn og bor ikke sammen..
Eternity Skrevet 17. september 2010 #16 Skrevet 17. september 2010 Jeg må si jeg lurer på hva som foregår i hjernen på de som får seg til å spøke med noe sånt. 7 år ! I mitt hode er ikke det der bare over streken, det er helt hårreisende at noen får seg til å si slike ting.
Ava Mae Skrevet 17. september 2010 #17 Skrevet 17. september 2010 Jeg ville tatt det opp med han og hørt på hva han hadde å si, samt tatt forklaringen hans med en god klype salt før jeg satte meg seriøst i tenkeboksen om hvorvidt dette er et forhold jeg ville fortsette i og eventuelt fått barn i med tiden. Jeg vet mange sier: dump han over en lav sko her inne, men akkurat når det gjelder barna mine og deres trygghet så tar jeg absolutt ingen sjanser. For meg hadde dette ødelagt så mye at jeg neppe hadde vært i stand til å få barn med han. Den setningen der ville ligget å surret i bakhodet hele veien og sørget for at jeg var på konstant vakt ovenfor barnet og han, og det er nok ingen god følelse å ha med seg inn i moderskapet. Jeg skjønner at det er en fortvilet situasjon og sitte i og det er aldri enkelt å gå fra noen man er glad i, men likevel....tenk deg om.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2010 #18 Skrevet 17. september 2010 En kan spøke med alt, ikke til alle men dette var ikke ment for dine ører. At dere tror en må være pedofil for å spøke med sånt sier mer om dere enn om han som sa det. eks http://en.wikipedia.org/wiki/The_Aristocrats_(joke) "This joke almost always has these elements—alternative versions may change this form, but such versions tend to assume that the audience is already familiar with the joke: The setup: The joke always begins with a family act going in to see a talent agent. Those who meet the agent can include the whole family or just one family member (usually the father). The agent asks what they do (sometimes after saying that he is not interested, and a plea from the father) . If the whole family is present, the act may be performed for the agent, rather than described. There is also the possibility of a neutral observer telling the tale of seeing the performance to the talent agent. The act: It is described in as much detail as the teller prefers. While most tellings follow one of a few basic forms, the description of the act is meant to be an ad lib. Traditionally, the description is crude, tasteless, and ribald. The goal is to cross social boundaries, and acts such as violence, incest, rape, child sexual abuse, coprophilia, bestiality, and murder are common themes. The punch line: The shocked (or intrigued) agent asks what the act is called, and the proud answer (sometimes delivered with a flourish) is: "The Aristocrats!"" I filmen som er laget om denne spøken kommer mange av hollywoods store komikere med langt grover spøker enn den du gjenforteller her. Uten at de blir beskyldt for å vær pedofile eller syke av den grunn, det er bare en syk spøk. Når det er sagt er det kanskje skjerpende at det du sikter til omhandeler faktiske personer. Om dette kan tolkes som et tegn på at mannen kan være pedofil tviler jeg på. Men jeg skjønner ikke hvordan folk kommer inn på sånt, ta en pedofili ring. Hvordan er det logisk at de starter? Jeg vil tro at det enkleste er for de som ønsker å starte noe slikt å spøke om det å les reaksjon til motparten for så å ta det derifra. Men tror som sagt dette bare er en spøk, en du ikke likte ok men uansett ikke noe du har noe med eller har noe med å bli fornærmet på grunn av. Om det ikke er andre varsellamper prøv å glem det! Fikk litt lyst til å prøve å lage min egen versjon av the aristocrats men ser at dette er et DÅRLIG publikum for slikt.
Ava Mae Skrevet 17. september 2010 #19 Skrevet 17. september 2010 Fikk litt lyst til å prøve å lage min egen versjon av the aristocrats men ser at dette er et DÅRLIG publikum for slikt. "vitser" om barnesex på et kvinneforum. I would think so....
Gjest Dainty Skrevet 17. september 2010 #20 Skrevet 17. september 2010 Jeg tror ikke kjæresten din er pedofil, bare taktløs og utrolig umoden. Jeg synes det er like bekymringsfullt at denne moren har sex med sin nye kjæreste mens datteren på syv år ser på tv like i nærheten. Å bruke et barn som "spenningsmoment" er bare helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå