Gjest Jamila Skrevet 6. oktober 2003 #1 Skrevet 6. oktober 2003 Gratulerer med dagen, Suzy!!! (ble du overraska nå?) Synger: Happy birthday to you happy birthday to you Happy birthday dear Suuuuzyyyy Happy birthday to you! Jeg har en stooor dobbelsjokoladekake til deg!
Gjest sunshine-t Skrevet 6. oktober 2003 #2 Skrevet 6. oktober 2003 GRATULERER MED DAGEN GRATULERER MED DAGEN GRATULERER MED DAGEN GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!
bippbipp Skrevet 6. oktober 2003 #4 Skrevet 6. oktober 2003 G R A T U L E R E R M E D D A G E N G R A T U L E R E R M E D D A G E N G R A T U L E R E R M E D D A G E N G R A T U L E R E R M E D D A G E N G R A T U L E R E R M E D D A G E N
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 #5 Skrevet 6. oktober 2003 Luringen Takk snuppa - jeg koker kaffe og venter på sjokkiskake :kysse: Suzy
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 6. oktober 2003 #6 Skrevet 6. oktober 2003 :o Eh...ja....GRATTIS MED DAGEN, SUZY !!
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #8 Skrevet 6. oktober 2003 :o Oups, må slutte å spiser lunsj!!! Kommer alltid for sent til det viktige i livet Melodi jeg er havren:) Suzy det er gebursdagen din og jeg håper at den bl-hir fin at du mange ka-ah-ah-ker fåååååår siden du nå fyller ca 14 åååååår Suzy du har blitt min søte ve-nn du er vakker snill og god og pen du er også ga-ha-an-ske reeen gratulerer me-hed da-ha-geeeeen Som sagt før, syng drit-fort, så rimer det
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 #9 Skrevet 6. oktober 2003 :o Oups, må slutte å spiser lunsj!!! Kommer alltid for sent til det viktige i livet Melodi jeg er havren:) Suzy det er gebursdagen din og jeg håper at den bl-hir fin at du mange ka-ah-ah-ker fåååååår siden du nå fyller ca 14 åååååår Suzy du har blitt min søte ve-nn du er vakker snill og god og pen du er også ga-ha-an-ske reeen gratulerer me-hed da-ha-geeeeen Som sagt før, syng drit-fort, så rimer det Glammy du er min favoritt poet!!!
Gjest glamourgirl Skrevet 6. oktober 2003 #10 Skrevet 6. oktober 2003 Thanks babe! Prøver meg med sånn ny avatar, jeg n¨å, ikke helt bra ennå, får se vi får se...
LilleBille Skrevet 6. oktober 2003 #11 Skrevet 6. oktober 2003 Kan'ke synge jeg... :oops: så jeg vil heller bake kake jeg... (hvor er kake/koseseg smilyen hen??)
Gjest Jamila Skrevet 6. oktober 2003 #12 Skrevet 6. oktober 2003 Kan'ke synge jeg... :oops: så jeg vil heller bake kake jeg... (hvor er kake/koseseg smilyen hen??) Den smileyen vil jeg gjerne ha også, LilleBille! Forresten, kake nr 1 er ferdig for de som vil smake!
Suzy Skrevet 6. oktober 2003 #14 Skrevet 6. oktober 2003 Thanks babe! Prøver meg med sånn ny avatar' date=' jeg n¨å, ikke helt bra ennå, får se vi får se...[/quote'] Kan sende deg et par fine om du vil....? Jamila: send meg et stykke! Suz
Midnattsol Skrevet 6. oktober 2003 #15 Skrevet 6. oktober 2003 Grattis med dagen, Suzy. Får jeg også smake litt kake?
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2003 #17 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg har ikke nett-tilgang på jobben jeg, så da går jeg glipp av mye moro... Jeg har min egen sjokoladekake, og kaffe til. *Synge bursdagsang for Suz* Tror vi må på Lokket snart damen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå