Gå til innhold

"Voldtatt av politiet"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen andre her som har erfaringer med å bli ikke hørt av politiet, kjørt over psykisk og beskyldt for noe man ikke har gjort? Når man er i tingretten kan man legge frem bevis da? F.eks vitne som gagner meg. VItner som jeg har nevnt for politiet, men som de ikke har innkalt til avhør. Kun de som ikke gagner meg ( 2-3 stk fæle, slemme mennesker som er etter alt jeg veit de som har gjort det jeg er anklaget for.:(

Er det ikke lover og regler ??

se f.eks dette scenario ( litt usannsynnelig men) :

Ola blir funnet drept.Kompisen hans Per er i sjokk. 3 stk som hater Per og har drept Ola,

sier de har sett Per drepe Ola til politiet....

bare en liten tankevekker liksom. Når det ikke foreligger andre bevis en "vitneobservasjoner" hva skal man gjøre for at politiet skal slutte å kjøre over meg...

:( :(

HÅper det er noen som har litt peiling.. Og ja jeg har advokat. MEn bruker ikke han så mye pga økonomi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte ikke så mye av innlegget ditt. Men overskriften derimot, den provoserer meg noe voldsomt. Jeg synes du er helt på jordet når du sammenligner saken din med noe så forjævlig som en voldtekt.

Hvis du visste hva det faktisk innebar, ville du aldri brukt denne betegnelsen. Tenk deg om neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...