LukaFrost Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Er det noen som kan anbefale et hotell i Oslo. Det må være i sentrum. Dvs ca et sted mellom Frogner, Majorstuen og Karl Johan.
juliane Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Hvis du gir litt flere opplysninger om hva du er ute etter kan jeg helt sikkert anbefale deg et hotell. Prisklasse; så billig som mulig, mellomklasse eller vil du skjemme deg selv bort litt? Noen spesielle krav, f,eks svømmebasseng eller egen restaurant?
LukaFrost Skrevet 17. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2010 Vi skal bare ha et sted å overnatte. Greit om de har internett, men det har vel alle nå... Har ikke behov for noe ekstra, spagreier eller restaurant. Prisklasse: inntill 2-3 k pr natt for et par.
juliane Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Det billigste alternativet i nærheten av øvre Karl Johan er vel Thon Hotel Munch, men det er rimelig basic. Ellers kan dere jo kanskje teste ut nye Rica G20, som er ganske "fancy" til å være hotell i Oslo. Hvis dere vil lenger opp mot Frogner eller Majorstuen er både Thon Hotel Gyldenløve og Rica Bygdøy Alle greie hoteller.
MissStiles Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Kan anbefale Hotel Royal Christiania, Bastion eller Hotel Folketeatret. De ligger i nærheten av sentralstasjonen.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Hotel Royal Christiania De 15 siste årene har jeg alltid bodd der når jeg er i Oslo, veldig fornøyd! Rett ved Oslo City...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå