Gå til innhold

Hotell i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale et hotell i Oslo. Det må være i sentrum. Dvs ca et sted mellom Frogner, Majorstuen og Karl Johan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du gir litt flere opplysninger om hva du er ute etter kan jeg helt sikkert anbefale deg et hotell. Prisklasse; så billig som mulig, mellomklasse eller vil du skjemme deg selv bort litt? Noen spesielle krav, f,eks svømmebasseng eller egen restaurant? :)

Skrevet

Vi skal bare ha et sted å overnatte. Greit om de har internett, men det har vel alle nå... Har ikke behov for noe ekstra, spagreier eller restaurant. Prisklasse: inntill 2-3 k pr natt for et par.

Skrevet

Det billigste alternativet i nærheten av øvre Karl Johan er vel Thon Hotel Munch, men det er rimelig basic. Ellers kan dere jo kanskje teste ut nye Rica G20, som er ganske "fancy" til å være hotell i Oslo. Hvis dere vil lenger opp mot Frogner eller Majorstuen er både Thon Hotel Gyldenløve og Rica Bygdøy Alle greie hoteller. :)

Skrevet

Kan anbefale Hotel Royal Christiania, Bastion eller Hotel Folketeatret. De ligger i nærheten av sentralstasjonen.

Skrevet
Hotel Royal Christiania

De 15 siste årene har jeg alltid bodd der når jeg er i Oslo, veldig fornøyd! Rett ved Oslo City...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...