Pingting Skrevet 17. september 2010 #1 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Fant denne og måtte dele. :happy: Homeopathy vs Science - a Metaphor http://www.jakearchibald.co.uk/homeopathy/images/cafewall.png Homeopaths: The horizontal lines in the image above are not straight. Furthermore, the way they bend changes as you look around the image. Science: The lines bend depending on where you look? But the image is on a normal computer monitor, it can't know where you're looking. It isn't scientifically plausible, we'd have to throw away our current understanding of physics. les her Innlegget er endret Bond, mod Endret 17. september 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 17. september 2010 #2 Del Skrevet 17. september 2010 Thats Homeopathy all right (as for other pseudo-sciences) a complete and utterly lack of logic. Nice find Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. september 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 17. september 2010 Bortsett fra de to siste linjene synes jeg faktisk den dekket hele diskusjonen ganske så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 17. september 2010 #4 Del Skrevet 17. september 2010 Bortsett fra de to siste linjene synes jeg faktisk den dekket hele diskusjonen ganske så godt. Jo, men jeg føler liksom at det er jo det som skjer. Folk går til disse kvakksalverne selv om de vet (burde vite) hva som ligger bak homøopati. Ps. Syns mod, ødela åpnings posten litt her. Nå er det vanskelig å forstå hva som var tanken bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twink Skrevet 25. september 2010 #5 Del Skrevet 25. september 2010 Likte denne! Det er jo et kjent faktum at hjernen vår er ganske fantastisk, og kan få oss til å tro de utroligste ting, selv om det ikke er reellt overhodet. Enda prøver folk å finne enda mer utrolige forklaringer på ting, vha alternative teorier. Verden, og hvordan ting fungerer er fantastisk nok i seg selv, uten at man putter inn masse magisk mumbo jumbo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 25. september 2010 #6 Del Skrevet 25. september 2010 James Randi (som alle mumbo-jumboer hater) har de siste årene inntatt en dødelig dose (en hel boks!) homøopatisk sovemedisin på scenen når han holder foredrag. Dette synes jeg er litt morsomt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 26. september 2010 #7 Del Skrevet 26. september 2010 Og så var det homeopaten som omkom av en massiv overdose av alt mulig. Han ramlet i et svømmebasseng... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå