Gjest dame Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Begynner med å si at jeg er en 39 år gammel dame som har vært singel i to-tre år etter et langvarig forhold. Har ikke hatt affærer i denne tiden, men noen ons - som regel med yngre menn. Det har vært deilig å være enslig - jeg har nytt, og hatt behov for hvert sekund. For noen måneder siden traff jeg en jevnaldrende mann som på mange måter er mitt mannlige motstykke. Vi har respekt for hverandres interesser, smak, og har tildels vanket i de samme miljøene. Vi har også lignende verdisyn og politisk tilhørighet. Vi har begge barn, men hans er små og jeg har tenåringsbarn.Forholdet begynte som et ekstremt bra seksuelt forhold, og utviklet seg derfra. Som meg, er han veldig verbal og etterhvert ble samtalebiten lengre og lengre. Men jeg stusser likevel på om jeg har gjort det rette nå som jeg har etablert et forhold til ham, for det er flere saker som plager meg; Det som irriterer meg mest er hans utrolig dårlige manerer. Han smatter, veiver med bestikket, slikker på kniven, tisser i dusjen, piller nese, tørker av seg på buksen osv. Det at han overhodet ikke er en gentlemann plager meg mindre, for han er snill med meg. Seksuelt tilfredsstiller han meg mer enn noen mann, men det er når han orker. Ofte unngår han sex, fordi han er i dårlig form og/eller for trøtt. Jeg er ikke vant til å være seksuelt frustrert, og lurer på om det ikke er litt tidlig i forholdet at sexlivet blir så problematisert? Det skal sies at vi utforsker dom/sub, og at det er fysisk og mentalt krevende for ham. Det som får meg til å lure på om dette forholdet er rett, er at jeg trenger sex jevnlig for å opprettholde gode følelser for ham. Veldig fort begynner jeg å legge merke til alle skavankene hans å irritere meg. Er det bare meg som er motvillig til å starte på nytt, eller er det grunn til bekymring?
Gjest Annie Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Unnskyld meg, mulig jeg er litt dum men hva er dom/sub?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Unnskyld meg, mulig jeg er litt dum men hva er dom/sub? dominant/submissive - sex hvor man utforsker det å være dominant og underdanig
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Unnskyld meg, mulig jeg er litt dum men hva er dom/sub? dominanse og underkastelse (submissive).
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Høres ut som om dere kunne hatt et bra elsker-forhold, men når beskriver ham på en måte som får meg til å lure litt på hva som egentlig tiltrekker deg bortsett fra sexen som tydeligvis er litt on/off den og? Er dette nok for det å etablere et ordentlig forhold på? En mann som du ikke tiltrekkes av hvis du ikke har jevnlig sex med ham? Tenk deg om. Godt og lenge. Hadde det vært meg ville jeg faktisk kuttet ham ut, ville ikke vært sammen med en som unnskyld uttrykket men virker direkte ekkel i vanene sine. Og du trenger sex jevnlig for å opprettholde de gode følelsene? Seriøst? Er du litt ekkel selv? Du sier han behandler deg bra, hvordan da? Jeg ville sagt nei takk. En annen grunn er at han har yngre barn og jeg er IKKE villig til å ta på meg flere barn enn mine egne.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Jeg har det på samme måte som deg. Vi har vært kjærester i 1 år og jeg har barn fra før. Det er gått så langt at jeg ikke har mer å gi og heller ikke han. Han trenger kos/oppmerksomhet, mens jeg trenger både det og jevnlig sex for å ha det bra. Jeg vet ikke om vi kommer til å klare å komme gjennom den vonde sirkelen vi er i nå og jeg føler meg bare trist og tom. Ønsker deg lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå