Gå til innhold

Criminal Minds

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det bare jeg som satt og holdt meg fast i et teppe og oppdaget at jeg holdt pusten i sånn ca 10 minutter?

Guri, så spennende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff - jeg fikk ikke sove jeg, ekkel episode... sov med lukket vindu i natt... he he, lettskremt:)

Skrevet (endret)

Åh, ja - det var spennende!!! Og utrolig ekkel episode. Måtte se på Linn Skåber etterpå for å roe ned :roll::sukk:

Men viktigst av alt, når kommer fortsettelsen?!? Regner med at det ikke er neste uke siden det var sesongavslutning?

Endret av Ella_Grey
Skrevet

Hvilken sesong ble sendt nå?

Skrevet

Åh, var det sesongavslutning? Når begynner neste sesong da?

Har egentlig nettopp fått øynene opp for denne serien, følger med både på tv2 og tv2 zebra. Ble plutselig litt hekta, gitt.

Var sykt spennende ja, måtte dobbeltsjekke at alle vinduer og dører var lukket og låst når den var ferdig. Glad jeg har ei bjeffete bikkje når jeg ser på sånne skumle ting. :fnise:

Skrevet

Her klikka tv2 helt på slutten... så vi fikk ikke med siste rest.

Når jeg først hadde vært så dum og begynt å se måtte jeg jo få med meg at de tok den gale mannen også.

Også skal jeg aldri noensinne se den serien igjen... det der ble for guffent meg.... :sjenert:

Skrevet

Visste ikke at det var sesongavslutning jeg... og aner ikke når de begynner å sende serien igjen, så da er det sikkert lenge til vi får vite hvordan det går. Sjekket på de offisielle hjemmesidene til CM, og det ser ut som det er sesongstart der borte 22. sept, så vi får sikkert ikke se det før til våren igjen.

Skrevet

Regner med det kommer mer til våren igjen.

:sukk:

Lenge til det...

Skrevet

Visste ikke det var sesongavslutning....Typisk det når det er delt opp i to episoder..Noe jeg misliker med serier er å vente på fortsettelsen...

Ekkel synes ikke den var.....eller direkte spennende...Men nå har jeg vel en meget høy terskel før jeg synes det da...... :sjenert:

Synes serien er et meget greit program å roe ned med før jeg legger meg. Liker den bedre enn andre amerikanske serier av samme sjanger.... :jepp:

Skrevet

Plagsomt med episoder som er "to be continued". Syns ikke den var så fæl..

Skrevet

Var det bare jeg som satt og holdt meg fast i et teppe og oppdaget at jeg holdt pusten i sånn ca 10 minutter?

Guri, så spennende!!

Jeg hater sånne sesongavslutninger! Nå må jeg vente i eeevigheter før jeg får se hvordan det går og det haaater jeg! :snurt:

Skrevet

Nei nei nei nei !!!! Jeg fikk ikke sett den, når går reprisen!????

Skrevet

Jeg har sett fortsettelsen!

Den hadde premiere i går i Amerika.. :)

Skrevet

Synd det ikke er criminal minds ikveld.

Skrevet

Er det noen som vet steder på nett man kan få sett den siste episoden og hvilken sesong det var?

Jeg misset nemlig også denne.

Skrevet

Er det noen som vet steder på nett man kan få sett den siste episoden og hvilken sesong det var?

På epguides.com finner du hvilken sesong det var iallefall.

Skrevet

Åhhhh, kjenner at jeg irriterer meg over at DET var sesongavslutningen. Hadde gledet meg til fortsettelsen i dag, og ble rimelig skuffet over at de sender Nydalen istedet....

Skrevet

Jeg har sett fortsettelsen!

Den hadde premiere i går i Amerika.. :)

Og eg skal se den i kveld etter Senkveld, både Criminal Minds OG Grey`s, for en lykkekveld!! :popcorn:

Skrevet

Og eg skal se den i kveld etter Senkveld, både Criminal Minds OG Grey`s, for en lykkekveld!! :popcorn:

Så på fortsettelsen idag. Spennende!

Skrevet

Jo, her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...