AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Hei! Jeg skal starte en ny asiatisk dagligvarevirksomhet i østlandsområdet. Skal selge asiatiske matvarer og diverse norske produkter. Er det noen som har et godt forslag til navn på butikken?? På forhånd takk !
forelsketgutt Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Eksotiske daglivarer Asian express Asia daglivare Jeg vil ikke si jeg er den mest kreative, men kanskje jeg klarte og gi en annen gnist!
Cuckold Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Hei! Jeg skal starte en ny asiatisk dagligvarevirksomhet i østlandsområdet. Skal selge asiatiske matvarer og diverse norske produkter. Er det noen som har et godt forslag til navn på butikken?? På forhånd takk ! Hva med Eurasia eller Eurasia mat?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Asia Mat funker alltid, alle skjønner hva som er greia da. Trenger ikke alltid være så kreativt, så lenge det er smart Men kanskje du skal hete noe som spiller på at dere selger norsk også? AsiaNorge? Haha
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #11 Skrevet 18. september 2010 Hva slags navn kunne du tenke deg da? Noen har jo ett kort navn med en linje med forklarende tekst under - eller så går det an å ha et litt lengre, mer beskrivende hovednavn. Også er det om det skal være på engelsk, norsk, være seriøst, litt morsomt, liker du ordspill... osv. Det kommer jo også an på hva slags profil du planlegger at butikken skal ha. En rotete, men hyggelig liten butikk stappfull av alt mulig rart og håndskrevne prislapper bør få et litt annet navn enn en mer kvalitetsrettet butikk med fancy mat, rene linjer, og alt sånt. Og hva slags norske produkter skal du selge, er det vanlig mat? Noen gode, korte forslag så langt. Hvis jeg skal pønske ut noen litt mer kreative: Hva med Asiatisk på norsk? Eller Nudler og fenalår (hvis du skal selge fenalår da, men du skjønner jo grunnidéen)
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #13 Skrevet 18. september 2010 La oss si at du er fra Moss: Moss Asiatiske. Asiatisk mat.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2010 #14 Skrevet 18. september 2010 Asian freshfood by norway Exotic Market Asia Market Drømmen om Asia Happy food Norges Asia Velcome to Asia Amazing Asian food Best of Asia Asia Today Great Asian food Asia in your hart Asias spesialiteter Riskoker`n Alt for Asia Yumyum Asia Asiatiske fristelser
AnonymBruker Skrevet 19. september 2010 #19 Skrevet 19. september 2010 Jeg likte Eurasia. La Asia er grammatisk feil. Riktig vil være L'Asia. Lille Asia og Asian Marked finnes allerede. Mitt forslag: Wok'n'Roll
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå