AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #1 Skrevet 17. september 2010 Hvorfor er mange jenter, spesielt fjortisjenter så utrolig fnisete?
Strenge Frk.Gerd Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 Hva da, lissom? Fnising er jo bare kuuuult, dah!
Marikke Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 De fniser fordi de synes det er flaut å le høyt. Og i mange tilfeller ville det antakelig være ufint å le høyt også. Min teori er at det er de samme jentene som førti år senere sitter på utekafe sammen med damene ler høyt og skingrende. Takke meg til de fnisende fjortisjentene
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #5 Skrevet 17. september 2010 Det er vel et tegn på usikkerhet. Jenter fniser, mens gutter brauter. Dvs, de prøver å braute, men innser ikke hvor lite tøff man egentlig høres ut når man er i stemmeskiftet
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #6 Skrevet 17. september 2010 Hva da, lissom? Fnising er jo bare kuuuult, dah! Den h'en bak da'en har jeg sett mye i det siste er det også noe nytt fra fjortisverdenen?
sophiaM Skrevet 17. september 2010 #7 Skrevet 17. september 2010 ehhh, nei Aszz.. Den H'en bak er bare såååe 2003 lixxm..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå