AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Google ser jeg nå har fornyet søkemotoren når man skal google etter bilder. Men jeg synes den gamle varianten var bedre. Noen som vet om det går ant å bytte visningen av bilder?
Wonders Skrevet 20. september 2010 #2 Skrevet 20. september 2010 niks, denne er oppgradert til det bedre. Alle funksjonene er bedre nå, hvorfor skal du ha den gamle hvor du må bla???
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #3 Skrevet 20. september 2010 niks, denne er oppgradert til det bedre. Alle funksjonene er bedre nå, hvorfor skal du ha den gamle hvor du må bla??? Akkurat det er kjekt at man slipper å bla. Men på den gamle versjonen så fikk man se størrelsen på bilde og hvilken nettside bilde lå på. Nå må man trykke på hvert bilde for å få den infoen, litt tungvindt bare
Banan Skrevet 20. september 2010 #4 Skrevet 20. september 2010 Synes den nye er litt forvirrende, men begynner å vende meg til det nå. Liker at jeg ikke trenger å bla lengre
AnonymBruker Skrevet 20. september 2010 #5 Skrevet 20. september 2010 Synes den nye er litt forvirrende, men begynner å vende meg til det nå. Liker at jeg ikke trenger å bla lengre Ja har kanskje noe med det å gjøre, en vanesak. Jeg får vel bare finne meg i det . Men godt man slipper å bla lengere ja.
Meaty Skrevet 20. september 2010 #6 Skrevet 20. september 2010 Jeg er heller ikke særlig begeistret for den nye versjonen. Det med at man ikke ser hvilken webside bildene er hentet fra, er en stor ulempe. Jeg liker heller ikke at når man klikker på et bilde, så legger bildet seg oppå websiden man åpner. Ja, det er kjekt med alle treffene listet på en side. Men hos meg blir maskinen veldig treg når jeg har gjort et søk som har veldig mange treff. Det tar laaaang tid å scrolle nedover. Hvis jeg fikk velge, ville jeg beholdt den gamle søkemåten. Det er en knapp på bunnen av siden hvor man kan velge gammel visning. Jeg skulle ønske den knappen lå øverst på siden i stedet, eller at man kunne gå inn på innstillingene og velge å kun bruke gammel visning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå