AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Hva er det ekkelse du noen gang har sett?
LetThemEatCake Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Nyhetsuppläsningar med inslag där de dödar folk. Jag blir kvalm bara av tanken och behöver inte bildbevis till den redan tydliga texten..
Bernardette Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 En fyr som satt og runka bak en avis på jernbanestasjonen i Drammen. At jeg ikke reiste meg og klinka til ham er meg fremdeles uforklarlig.
Lykkelitenen Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 På delt førsteplass ove rdet ekleste jeg har sett finner jeg keisersnitt på sau hvor bestemor måtte suge slim fra halsen på lammene med et sugerør. Ta slimet inn i munnen og spyttet det ut. Brekker meg bare ved å skrive dette Og så en episode av Spartakus hvor to jenter sloss og den ene knuser hodet på den andre i marmorgulvet gjenntatte ganger. Dette filmes da "fra undersiden". Jeg takler ikke blod og gørr, og å se hodet hennes sprekke er rett og slett for mye
Djungelvrål Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 En gutt som skar seg over kneet på en knust lykt under vann i et badeland. Han slang foten over kanten og begynte å skrike. Kneet gapte og vi så inn til beinet. Trodde det var kødd med en gang.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Halshuggingsvideoer som narkokarteller i Sør-Amerika og terrorister fra div. steder i verden poster online.
Annie19 Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 Var på ferie i Tunisia med kjærasten, og vi gjekk rundt i dei trange smuga og gatene på det lokale markedet. Vi kom forbi ein slags kjøttforhandlar, og som "skilt" framfor butikken hadde dei tatt hovudet (og litt av halsen) til ei ku og hengt opp på eit spyd som stakk ut av veggen. Har eigentleg ikkje problem med slikt, med det var berre heilt vanvittig nasty, og ikkje noko eg forventa i det heile teke. Spyflugene florerte, kua såg heilt psycho ut (såg ut som den hadde hatt ein meget smertefull død), og blodet rann ned framfor kjøttdisken der dei lokale kjøpte dagens middag. ÆSJ.
Beauté Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Jeg har sett mye dritt. Flere ting med dyr som har blitt pint i sirkus og før slakt. DERFOR jeg aldri lar mine barn gå på sirkus. Sykt dritt. Har sett en som kastet små valper ut i en elv, hørte bare valpene klynket seg. Syke dritt. Det verste er nok filmer fra 2 verdenskrig. Der masse små babyer lå skrikende på lange bord. Og du vet at flere jøder har blitt tatt huden av, for å bli lampeskjermer etc. Det er nok det verste jeg har hørt. Men sett personlig, er nok da min hund ble pint av en syk bror jeg hadde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå