Gå til innhold

Feilsendte sms!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har du sendt sms feil?

Noen som har en god historie???

Endret av ninuska_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg var i midten av venninna mi og en gutt som var keene på hverandre. Begge sendte meldinger med meg samtidig om hva den ene syntes osv. Gutten sendte til meg: "Hva synes hun om meg?" og siden jeg ikke ville svare noe feil, skulle jeg svare til venninna mi "Han lurer på hva du synes om han, hva skal jeg svare?". Jeg så rett etter jeg hadde trykka "send" at jeg sendte den som skulle til venninna mi, til han... Jeg rev ut batteriet og alt som skulle til for å prøve å hindre meldinga å bli sendt, men den gang ei.. :P

Kanskje ikke en god historie, men dette var litt flaut for alle parter da dette var i 9.klasse! :P

Skrevet (endret)

Ja. Jeg var i midten av venninna mi og en gutt som var keene på hverandre. Begge sendte meldinger med meg samtidig om hva den ene syntes osv. Gutten sendte til meg: "Hva synes hun om meg?" og siden jeg ikke ville svare noe feil, skulle jeg svare til venninna mi "Han lurer på hva du synes om han, hva skal jeg svare?". Jeg så rett etter jeg hadde trykka "send" at jeg sendte den som skulle til venninna mi, til han... Jeg rev ut batteriet og alt som skulle til for å prøve å hindre meldinga å bli sendt, men den gang ei.. :P

Kanskje ikke en god historie, men dette var litt flaut for alle parter da dette var i 9.klasse! :P

Topp historie synes jeg! Hvordan gikk det med de??

Endret av ninuska_
Skrevet (endret)

Topp historie synes jeg! Hvordan gikk det med de??

De var sammen en liten stund, men var langdistanse, og det funker jo ikke akkurat når man er 14-15 år... :P

Endret av ninuska_
Skrevet

Skrev en lang sms til "my lover" hvor jeg om sist vi var sammen.

Om hva vi hadde gjort- hvordan det var- hva jeg ville gjøre mer osv.

Heldigvis delte jeg meld opp i 3 meld så den ble ikke så lang.

Sendte det av gårde og da så jeg navnet på mamma`n til en kompis av sønnen min.

Sønnen min skulle på besøk til de så vi hadde sendt hverandre noen meld.

Den følelsen man får når man skjønner hva som skjer. Ingenting man får gjort for sendt er sendt.

Sendte henne meld med engang om sorry sendte meld feil.

Hun er veldig grei tror ikke hun sa noe til mannen sin engang.

Flau på mine vegne.

Skrevet

Først litt for å forklare situasjonen:

Vokste opp i eit koseleg byggefelt i ei lita bygd. Om sommaren er det ofte slik at naboane samlast hos kvarandre, og sit ute på verandaen og drikk øl, skrålar og syng til langt på natt. Denne gongen var det samling hos min familie, og eg var småforelska og på "flørter'n" med sønnen til naboen. Denne sønnen var der kun om sommaren, og eg hadde nyleg "oppdaga" han. Han var forøvrig 34 og eg var 18, og ikkje spesielt godt likt av mora mi(ho er ganske dømmande og skikkeleg, ho likte visst ikkje han fordi han hadde brukt mykje pengar på nettpoker), så situasjonen var ganske klein, og ytterst hemmeleg.

Timane gjekk, og halve nabolaget blei meir og meir berusa, meg inkludert. Eg og "the guy next door" sendte meldingar til kvarandre under bordet, og ingen skjønte kva vi dreiv på med. Eg skreiv følgande melding: "Du er deilig! Gler meg til mamma legge seg sånn at vi kan kline bak hekken ;)". Denne meldinga havna sjølvsagt hos mamma!! Blei heilt ifrå meg, og the guy next door skjønte jo kva som skjedde når det plutseleg peip i mamma sin mobil. Mamma spurte meg kva i alle dagar dette skulle bety, og eg måtte då dikte opp tidenes løgnhistorie om at den skulle til ein annan gut og blablabla. Denne andre guten kjente eg ganske godt, så eg fekk forklart heile greia til han dagen etterpå og det var null stress. Det som derimot var litt verre var at like etterpå eg hadde forklart meg, sa den eine naboen: "Åjaa, det var DEG eg såg bak hekken min den natta!" Alt for å skåne foreldra sine ;)

Skrevet

Var vel i 6.klasse. Var kjæreste med en fyr, som jeg hata. Sånn typisk 12-åring-hating. Men jeg klarte ikke dumpe han. Så sendte jeg en meldig til en venninne: " Fy faen, jeg hater Robert så jævlig. Blir så kvalm hver eneste gang jeg ser han, kunne ønske han bare slo opp med meg. Jeg irriterer meg så sykt hver gang jeg ser han, jeg hater han så syyyyykt!!!!! "

Skulle sende den til Rohda. Den gikk til Robert den gitt. Var sånn gammel nokia telefon, 3310 eller noe. Slo av mobilen øyeblikkelig og håpet og ba om at den ikke sendte. Men det gjorde den gitt.

Fortsatt dårlig samvittighet for at jeg såret det kvisete hjertet hans.

Skrevet

Jo jøss! Fellesmeldingen til venninnegjengen om overraskelsesfest for en venninne havna jo selvsagt til den eneste personen i verden som ikke skulle vite noe om det :sjenert: Men hun var maks sporty og lekte veldig overrasket likevel ;)

Skrevet

En venninne og jeg skulle på konsert, og den dagen var jeg supersliten, trøtt og hadde egentlig ikke så veldig lyst til å dra. Venninna mi hadde store planer for oss den kvelden, og snakket om hvor lenge vi skulle være ute, og at vi kom til å komme hjem veldig sent osv.

Før jeg møtte henne sendte jeg melding til mamma "Jeg tror ikke jeg blir veldig sen, egentlig. Fordi jeg har egentlig ikke så veldig lyst til å dra, er kjempesliten. Men jeg må nesten, siden hun venninna mi er så keen på det".. Så sendte jeg den selvfølgelig til venninna -.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...