Gå til innhold

Transport av brudepar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når søstra mi og gubben gifta seg, hadde de to like veteranbiler de kom i sammen med forloverne sine. Etter vielsen, dro brudeparet i den ene, og forloverne i den andre.

Me like :D

Jeg skal da gifte meg seint neste høst, og led litt innblikk i veteranbilmiljøet, vet jeg at "alt" av gammelbiler er satt vekk til vinterlagring på det tidspunktet.

Hest og vogn kunne vært stilig, men det passer ikke inn med noen av oss..

Har noen et forslag til hvordan man ellers kan komme stilfullt gjennom dagen (vielse/fotografering/selskap)?? Har veldig lyst til å gjøre det slik søs og mannen gjorde :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når søstra mi og gubben gifta seg, hadde de to like veteranbiler de kom i sammen med forloverne sine. Etter vielsen, dro brudeparet i den ene, og forloverne i den andre.

Me like :D

Jeg skal da gifte meg seint neste høst, og led litt innblikk i veteranbilmiljøet, vet jeg at "alt" av gammelbiler er satt vekk til vinterlagring på det tidspunktet.

Hest og vogn kunne vært stilig, men det passer ikke inn med noen av oss..

Har noen et forslag til hvordan man ellers kan komme stilfullt gjennom dagen (vielse/fotografering/selskap)?? Har veldig lyst til å gjøre det slik søs og mannen gjorde :)

hørte om et bryllup der de er veldig lastebilinteresserte der de ble fraktet til kirken i hver sin styla trekkvogn.

Skrevet

hihi så kult :)

Rent interesse-sett, hadde nok veteranbil vært det mest riktige (for meg ihvertfall, ikke at han hadde klagd heller da:))

Et annet alternativ er jo å kjøre våre egne biler.. De er ganske nye å pene begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...