Gjest KANTI Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg forstår ikke hvordan det er meningen å være i et forhold...alle jeg har møtt i mitt liv, både kamerater og kjærester har likt meg...men det uforståelige for meg, er at det virker som "de fleste" er opptatt av hverandre i relasjoner..jeg synes mennesker er lite interessante. MEN jeg synes det er interessant det DE synes er interessant. Så jeg forstår ikke denne opptattheten av å få bekreftelse etc...Vi er jo personer, (trenger vi da at noen sier at vi er en god person? selvsagt er vi det, med mindre vi dreper og voldtar folk.) og hvis man vet at man liker noe, hvorfor trenger man at noen andre liker det samme? Jeg forstår virkelig ikke dette..og dette har også gjort at folk ofte oppfatter meg som kald eller avvisende..
AnonymBruker Skrevet 17. september 2010 #2 Skrevet 17. september 2010 http://no.thefreedictionary.com/asosial
Gjest TS Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Faktisk så har du rett...tror jeg er født asosial.. men samtidig er det eneste jeg ønsker meg i livet, er å møte en jente som er like asosial som meg, og dermed kan dele mitt syn på verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå