CocoPiaf Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 ..jeg tryna i trappa på vei opp til leiligheten min i stad - tror dere ikke naboene var i oppgangen da? "..en hånd på gelenderet husk!!" fikk jeg som kommentar
Neala Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Å tryne i trapper er det verste jeg vet!!
Fanta Exotic Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Jeg var et æren for sjefen i arbeidstida her om dagen, og falt pladask i rulletrappa med uniformen min. Hehe. Det gjelder å bare smile litt av seg selv, og går videre
CocoPiaf Skrevet 16. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2010 Slo meg heldigvis ikke var skikkelig stressa så jeg bare lo, og sprang vidre opp trappa
2ne2 Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Kan ikke noe for det og det er ikke veldig pent, men det morsomste jeg vet er når folk ramler. Da gapskratter jeg... Ellers kan jeg nevne den gangen jeg gikk alene på glatta og tryna 5 ganger på rad med folk rundt. Det flaueste er å ramle når ingen du kjenner er i nærheten..
CocoPiaf Skrevet 9. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2010 Kan ikke noe for det og det er ikke veldig pent, men det morsomste jeg vet er når folk ramler. Da gapskratter jeg... Ellers kan jeg nevne den gangen jeg gikk alene på glatta og tryna 5 ganger på rad med folk rundt. Det flaueste er å ramle når ingen du kjenner er i nærheten.. haha, sant
Gjest Emera Skrevet 10. november 2010 #8 Skrevet 10. november 2010 Kan ikke noe for det og det er ikke veldig pent, men det morsomste jeg vet er når folk ramler. Jeg også. Ramler jeg selv blir jeg først kjempesint, og så ser jeg komikken i det og blir gående og småfnise for meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå