Gjest -Sarah- Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Har noen av dere strikket Bellas votter (fra Twilight)? I så fall: Hvilken oppskrift brukte du, og hvilket garn og pinner? Gikk det greit? Vil så gjerne strikke disse til lillesøsteren min
Thorn Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 (endret) Hvis du leser engelske oppskrifter, ligger det ihvertfall en her. Og denne bloggeren skriver hvilke garn og pinner hun bruker, og erfaringene med det. Edit: med litt googling fant jeg oversatt mønster her! Endret 16. september 2010 av hikari
PecanPie Skrevet 17. september 2010 #3 Skrevet 17. september 2010 Jeg brukte Cascade Ecological Wool på pinne 5, de ble alt for korte så jeg gjorde dem om til pulsvanter. Ravelry.com er en kjempegod ressurs for folk som strikker. Krever innmelding, men er gratis. Bella's mittens ligger her, der kan du se alle som har lagt inn prosjektene sine (i skrivende stund er vottene lagt inn over 4700 ganger!), hvilke typer garn som er brukt, erfaringer osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå