Gjest Gjest Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 I forrige uke tok jeg toget i forbindelse med at jeg skulle på en ferie. Siste delen av reisen havnet jeg ved siden av den peneste dama jeg har sett på minst et år. Hun begynte å snakke til meg og vi hadde en veldig bra samtale. Jeg synes vi nettet veldig og hadde god kjemi og likte hverandre, men følte aldri at det ble en ordentlig flørtete samtale. Kanskje heller en samtale som ikke hadde tid til å komme lenger enn akkurat det punktet hvor vi netter så bra at det begynner å gli over i litt mere en bare vennlig hyggelig stemning. Så skal vi av på samme stasjon og jeg går av før henne, mens hun kommer litt etter sammen med vennene sine. Så går hun bort fra vennene sine over til der jeg står og sier hun bare måtte få introdusert seg (vi utvekslet aldri navn) og sier at jeg må komme innom å si hei i buttiken der hun jobber når jeg kommer hjem til Oslo. Jeg sier at jeg kanskje skal ut med noen venner en av dagene, mens jeg er på ferie og kan ringe henne hvis hun har lyst til å være med ut. Hun sier ja gjør gjerne det og gir meg nummeret. Slik ting ble så dro jeg og vennene mine aldri ut så det ble ingen telefon, men jeg har tenkt å dra innom henne i butikken hvor hun jobber og si hei. Grunnen til at jeg skriver dette innlegget er at hun er så latterlig mye penere enn meg (og en en god del cm høyere enn meg) så jeg har vanskelig for å se hva hun skulle se i meg når hun samtalen ikke ble så flørtete som jeg liker at de skal være for at jeg skal føle meg trygg på at det er en interesse der. Hun sa hun jobbet litt som model og etter å ha googlet henne har jeg funnet bilder av henne på catwalken til flere internasjonale designere så følelsen av at hun er ute av min liga er ganske stor. Selv vil jeg tippe at jeg er en 7er eller en 8er og jeg dater stort sett damer som nok ville klassifiseres som 9ere, men hun dama her er enda penere enn det folk flest tenker på som en vanlig tier. Det jeg tror taler til min fordel ved siden av at det var en bra samtale er at jeg tror hun følte at jeg overhodet ikke ble satt ut av skjønnheten hennes eller prøvde å please henne på noe vis på grunn av skjønnheten hennes. Jeg tror hun opplevde det som at jeg satte meg selv på like fot med henne og jeg vet at hos gutter flest så skinner det igjennom at de vil oppnå noe når de snakker med en så fin dame, mens jeg bare fremsto som om jeg var interesant, interesert i henne som person og som jeg annså meg selv på like fot med henne. Uansett, hovedpoenget med dette innlegget er at jeg lurer på når en dame kommer ettet en gutt og introduserer seg slik og sier han må komme innom der hun jobber så er det vel stort sett fordi hun er interesert til en viss grad. Jeg tenker at hvis en så pen dame sier noe sånt til en gutt så vil det som regel gå helt rundt i hodet på ham og han vil garantert prøve seg. Jeg tenker at hun må ha opplevd at stort sett alle gutter prøver seg og at hvis hun kommer med slike innvaitasjoner til gutter hun bare synes er hyggelige, men seksuelt uinteresante så er hun stuck med en beiler hun ikke vil ha. Eller hva tror dere?
Hecubaa Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Jeg tror hun fikk sansen for deg, rett og slett! Jeg hadde ikke løpt etter en jeg traff på toget hvis jeg ikke følte det var noe der.. Jeg syns du skal stikke innom butikken hennes og glemme hvor mange centimer som skiller dere og tenke på at det var HUN som tok initiativet
Ava Mae Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Det jeg tror taler til min fordel ved siden av at det var en bra samtale er at jeg tror hun følte at jeg overhodet ikke ble satt ut av skjønnheten hennes eller prøvde å please henne på noe vis på grunn av skjønnheten hennes. Jeg tror hun opplevde det som at jeg satte meg selv på like fot med henne og jeg vet at hos gutter flest så skinner det igjennom at de vil oppnå noe når de snakker med en så fin dame, mens jeg bare fremsto som om jeg var interesant, interesert i henne som person og som jeg annså meg selv på like fot med henne. Og det kan være nettopp dette som er grunnen til at hun syntes du var en real gutt hun vil bli kjent med til tross for at du ikke er noen 10`er (dine ord ) Jeg vet hvertfall med meg selv at jeg aldri hadde lagt opp til noe mer i hennes sted hvis jeg ikke hadde vært videre interessert i å bli kjent med deg. Så ta deg en tur til butikken hun jobber i du og ta det deretter. Og kanskje slutte å se så ned på deg selv, for det er slettes ikke sikkert du ser så dårlig ut som du liker å tro
Supramundane Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Drit i analysen. Hun likte deg tydeligvis siden hun tok kontakt.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Og det kan være nettopp dette som er grunnen til at hun syntes du var en real gutt hun vil bli kjent med til tross for at du ikke er noen 10`er (dine ord ) Jeg vet hvertfall med meg selv at jeg aldri hadde lagt opp til noe mer i hennes sted hvis jeg ikke hadde vært videre interessert i å bli kjent med deg. Så ta deg en tur til butikken hun jobber i du og ta det deretter. Og kanskje slutte å se så ned på deg selv, for det er slettes ikke sikkert du ser så dårlig ut som du liker å tro Så rimelig gode sjanser altså Jeg ser ikke ned på meg selv utseendemessig, jeg synes faktisk at jeg er ganske kjekk og anntar at damer synes jeg er attraktiv siden attraktive damer gjerne vil date meg. Jeg er bare ikke vant til at damer som er såååå pene viser meg interesse. Faktisk er jeg ikke vant til å møte så pene damer i det hele tatt.
sophiaM Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Du har en tydelig fordel i og med at hun kom bort til deg etterpå for å introdusere seg osv. Det er et klart tegn på at hun likte førsteintrykket du ga henne. Stikk bort til der hun jobber, og la oss få lese hva som skjer videre da
Gjest -L- Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Gå inn i butikken hennnes å si hei. Hun blir helt sikkert kjempe glad :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå