*Bumblebee* Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 - er denne posen vanntett? jeg er på jakt etter en vognpose til å ha i bhg,siden det er begynt å bli svært så høstlig her. har også vurdert ticket 2 heaven,noen som kan noe for/imot disse posene? Har jo hørt mye bra om voksi`en da..men ville i alle fall ha en pose som er någenlunde vanntett,derav spørsmålet mitt. Har ikke hørt noe spes.om T2H..men de er vel litt rimeligere enn voksi`en. håper noen vet!
Gjest AnneShirley Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Nei, men det tror jeg ingen vognposer er. Du har jo vogntrekket over og regntrekk i tillegg dersom det regner, så det kommer jo ikke regn direkte på vognposen.
*Bumblebee* Skrevet 17. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2010 ok takk for svar,jeg leste på en eller annen nettside at det var en pose som var vanntett.tror det var t2h.. men kan godt bare være et salgstriks også
Gjest AnneShirley Skrevet 17. september 2010 #4 Skrevet 17. september 2010 Nei, for all del. Den kan godt hende det finnes "vanntette" poser, men er det i så fall en fordel? Jeg ser i alle fall ikke helt poenget. Vår voksipose har i alle fall aldri blitt utsatt for regn ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå