Gå til innhold

Fotograf med rettigheter til bildene i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, Er det noen som kjenner til fotografer i Bergen som gir deg rettighetene til bildene? Og som er flink?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, Er det noen som kjenner til fotografer i Bergen som gir deg rettighetene til bildene? Og som er flink?

Anbefaler Bodil Haga!!!! hun er ikke fra Stord, men reiser sikkert til Bergen på oppdrag! Kjempeflink og kjekk dame. Alle bilder med rettigheter levert på DVD.

http://bodil-bo.blogspot.com/

Skrevet

Takk for tipset, skal sjekke ut henne. Kom gjerne med flere forslag om noen har...

Skrevet

Har ikke egen erfaring, men noen venner av meg var veldig godt fornøyd med Per Lundgren

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Hei

Jeg vil virkelig anbefale Fotograf Jan Ivar Vik. Du vil ikke finne en bedre bryllupsfotograf!

Sjekk ut: www.vikfoto.no eller www.facebook.com/vikfoto

Han holder ikke til i Bergen men han reiser på oppdrag i hele Norge. Han er utrolig flink til å fange de rette øyeblikkene på kamera og du får alle bilder i full oppløsning på cd.

Lykketil med bryllupsplanleggingen:)

Endret av GladeMarianne
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Vi vurderer å bruke Elisabeth Wara. Er det noen som har erfaring med henne?

Jeg har verdens beste erfaringer med henne! en dame som lever og ånder for jobben! hun vant nettopp bronse i Årets Bryllupsfotograf 2010. Da har hun holdt på i noen måneder liksom. Hun har virkelig øye for det hun driver med og hun er ærlig, tillitsfull og behagelig å ha rundt seg. Anbefales på alle mulige måter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...