AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 En av de personene som står meg nærmest i livet har skrevet en sang til meg! Spilt inn demo og den er.. HERLIG NYDELIG! En av de vakreste sangene jeg noen gang har hørt. Fikk vite at denne sangen handler om meg og den er rett og slett "min". Ikke nok med det - denne sangen skal komme på album (!!) Jeg er helt.. SATT UT. Dette er noe man ser på TV, ei heldig jente som får en kjærlighetssang skrevet om seg.. Jeg er helt :slår:
Ava Mae Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Akkurat det samme gjorde Rune Rudberg til meg også. Gi det ett år så kommer det en ny sang på neste album til ei anna berte og følelsen av å være spesiell forsvinner som dugg for solen
Gjest Heldig Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Må være en fantastisk følelse ja!! Jeg forstår godt du er lykkelig! Er spent på sangen jeg
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Hvorfor prøver dere å ødelegge og få ned den herlige følelsen man får via dette? Jeg har opplevd noe som har varmet hjertet mitt stort, så ikke ta dette øyenblikket vekk fra meg. Sa jeg at det var noen som er kjent og kommer til å gjøre en hit ut av det? Nei. Eneste jeg sa var et den ville komme på deres neste album. Betyr ikke at det er noen som Rune Rudberg. La meg få ha mitt øyenblikk selv om det er noe som vil gå over om 1 år. Har i det minste fått noe som betyr noe for meg. Takk, Gjest_heldig! jeg er lykkelig over dette
Ava Mae Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Jeg skjønner at du er stolt og glad, det hadde nok jeg også vært i dine sko Vel, kanskje ikke om det gjaldt Rune Rudberg men....
AnonymBruker Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Du er Jeffery Dahmer, sant? .. :slår:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå